22.000 de burgeri sunt livrați zilnic în România potrivit unei analize Glovo
Cu ocazia Zilei Internaționale a Burgerului, sărbătorită la nivel global pe 28 mai, Glovo, platforma multi-categorie care oferă acces la o varietate mare de produse, a realizat o analiză a comenzilor pentru îndrăgitul preparat. Peste 8 milioane de burgeri au fost comandați prin Glovo în ultimul an, România fiind astfel țara cu cele mai multe comenzi de burgeri din regiunea Europei de Sud-Est și pe locul 4 la nivel global, din cele 23 de țări în care operează platforma.
Astfel, în România se comandă peste 15 burgeri pe minut, în total numărul comenzilor din ultimele 12 luni depășind 8 milioane. Cele mai multe comenzi s-au livrat pe 15 decembrie 2023, când au fost comandați prin Glovo peste 33.000 de burgeri în întreaga țară, respectiv un burger la fiecare 3 secunde.
Cei mai mulți burgeri au fost comandați anul trecut în București, Constanța și Cluj-Napoca, orașe urmate de Iași și Brașov, în timp ce orașele în care se comandă cel mai des sunt Târgu-Mureș și Oradea. Când vine vorba de gusturi, utilizatorii din București preferă cel mai mult burgerii cu brânză, pui și bacon, în timp ce clujenii și constănțenii aleg deseori pe lângă aceste ingrediente și varianta de dublu burger.
Totodată, cel mai mare fan burgeri este un clujean care a comandat burgeri de peste 200 de ori, în timp ce cea mai scumpă comandă aparține unui utilizator tot din Cluj-Napoca care făcut o comandă de burgeri de aproximativ 1700 de lei.
Potrivit datelor analizate, românii preferă să comande burgeri mai ales în sezonul de iarnă, însă în luna octombrie au fost înregistrate cele mai multe comenzi în această categorie. De asemenea, ziua din săptămână în care utilizatorii au plasat cele mai multe comenzi de burgeri anul trecut a fost vinerea. În ceea ce privește intervalul orar, vârful comenzilor s-a situat între orele 19:00 – 20:00, semn că burgerul acoperă, de cele mai multe ori, masa de seară.
Glovo este una dintre cele mai importante aplicații de livrare multi-categorie care conectează utilizatorii cu companii și curieri, oferind servicii la cerere de la restaurante locale, supermarketuri și magazine specializate. Viziunea Glovo este de a oferi tuturor acces facil la tot ce se află în orașul lor, astfel încât utilizatorii să se poată bucura de ceea ce își doresc, când doresc, unde doresc. Fondată în 2015 la Barcelona, platforma este activă în 23 de țări din Europa, Asia Centrală și Africa.
Cmentariile sunt închise