Premier Hospitality deschide la Braşov primul birou din Transilvania din care va oferi atât servicii de recrutare cât şi consultanţă şi management pentru HoReCa
Hotel Staff, parte a companiei Premier Hospitality, jucător de top de pe piaţa de outsourcing si HR, anunţă deschiderea primului birou dedicat industriei ospitalităţii din Transilvania, la Braşov, acesta fiind cel de-al doilea din portofoliul companiei, care vine să îl completeze pe cel central, de la Bucureşti, din Str. Vidin Nr. 76.
Biroul companiei de Recrutare, Consultanţă şi Management Hotelier este localizat în Poarta Schei nr 10, accesibil pentru clienţii din zona Transilvania şi va oferi acces la o echipă de specialişti şi experţi, care vor ridica nivelul serviciilor hoteliere la unul de standard, cu beneficii pentru hotelieri dar şi pentru turişti.
Lansarea primului birou din afara Capitalei presupune deschidere către piaţa ospitalităţii şi a serviciilor HoReCa din Transilvania, iar reprezentanţii Premier Hospitality se așteaptă să atragă peste 10 clienţi în primul an, obiectivul de business fiind de a dubla cifra de afaceri până la sfârșitul anului 2022.
„Piaţa ospitalităţii din Transilvania este una plină de oportunităţi şi suntem bucuroşi să fim mai aproape de hotelierii de aici pentru a putea acoperi nevoile lor pe un subiect foarte fierbinte în această perioadă – personalul. Experienţa de 15 ani în sectorul ospitalităţii şi implicarea în proiecte de diverse dimensiuni şi poziţionări, a dezvoltat o echipă competentă şi versatilă care identifică cu uşurinţă nevoile unei proprietăţi hoteliere în materie de recrutare, formare sau organizare a angajaţilor şi propune formule complete şi customizate clienţilor săi, formule în care cultura organizaţională joacă un rol cheie”, declară Rocsana Borda, Managing Partner, Hotel Staff.
„Suntem un grup de companii care cunoaşte din interior acest business şi îşi propune modernizarea industriei hoteliere. O investiţie de succes în HoReCa începe cu definirea conceptului potrivit pentru segmentele ţintă, cu poziţionarea corectă în piaţă pe baza unor cercetări serioase şi continuă cu alegerea furnizorilor şi partenerilor specializaţi în această industrie şi cu lucrul în echipe multi-disciplinare pentru deschidere şi management operaţional. Scopul nostru final este găsirea unui echilibru cât mai bun între investiţiile făcute, confortul oaspeţilor şi usurinţă în exploatare. Abordarea noastră presupune extinderea parteneriatelor de business pentru înţelegerea nevoilor locale, cu scopul de a veni cu servicii şi propuneri valoroase către proprietarii şi investitorii din Transilvania”, declară Lucian Marinescu, Managing Partner, Premier Hospitality.
Compania Premier Hospitality înţelege specificul industriei hoteliere şi oferă asistenţă în managementul hotelier, respectiv, consultanţă în operarea unui hotel, prin brand-ul Hotel Equip, compania oferă dotări de top hotelierilor iar prin intermediul brand-ului Hotel Staff, compania funcţionează ca o agenţie de recrutare şi selecţie cu o reţea extinsă de conexiuni care îşi propune să aducă oamenii potriviţi pentru a reuşi cristalizarea unei echipe performante.
Conform datelor Premier Hospitality, hotelurile independente din România totalizează 95% din piaţa de profil.
Cmentariile sunt închise