„5 to go” demareaza o campanie de promovare si sustinere a antreprenorilor locali
Lantul de cafenele 5 to go, de altfel una dintre cele mai accesate francize de HoReCa de pe piata locala, a demarat o campania de sustinere si promovare a antreprenoriatului local, sub numele “5togo. Made in RO.”
Campania are ca scop promovarea business-urilor si antreprenorilor locali ce au contribuit la dezvoltarea brand-ului 5 to go, prin prisma colaborarilor stranse si a profilelor de business conexe.
Potrivit reprezentantilor 5 to go, campania va promova atat funrnizori, distibuitori si producatori de materii prime locale cat si antreprenori energici ce au contractat francize 5 To Go.
Prin campania “5togo. Made in RO.” compania doreste sa demonstreze si sa atragem atentia asupra faptului ca si pe plan local pot lua nastere afaceri si brand-uri cu potential fenomenal de dezvoltare, competitive cu brand-urile internationale. 5 to go s-a dezvoltat exclusiv prin fonduri proprii si de provenienta locala, folosind produse romanesti sau provenind de la distribuitori locali. Totodata, prin amploarea pe care proiectul 5 to go a capatat-o, am contribuit concomitent, activ, la dezvoltarea business-urilor partenerilor nostrii si la crearea de peste 25 de noi societati comerciale si zeci de locuri de munca pentru comunitatea locala”, spune Radu Savopol, Co-Fondator 5 to go.
In urmatoarele luni, doritorii pot afla povestea de succes din spatele companiilor conexe si francizelor 5 to go în sectiunea Antreprenor Local aflata pe noul site-ul www.fivetogo.ro
Campania debuteaza cu Laura Poenaru – antreprenor local, francizor 5 to go Craiova si Calin Tiplea – reprezentant B&B Group.
Cmentariile sunt închise