5 to go a ajuns la Pitesti

Prima cafenea 5 to go Pitesti s-a deschis la finalul lunii noiembrie a.c. pe Strada Vasile Milea, Nr.2, in zona pietonala. Primul coffee shop 5 to go din Pitesti este francizat chiar de catre unul dintre cei doi Franchise Manageri ai Grupului 5togo, Bianca Pauna,  aflandu-se de aceasta data in pozitia de owner al cafenelei.

”In momentul in care am inceput colaborarea cu 5togo, nu m-am gandit ca voi ajunge in postura de francizor. Ce-i drept nici nu stiam atat de multe lucruri despre cafea si nici despre modelul business-ului aflat, in momentul initial al colaborarii noastre, intr-un punct mult mai mic. Am inceput sa lucrez ca si manager de franciza in momentul in care lantul numara doar 5 locatii iar modelul de business era unul aflat la inceput. Am crescut o data cu afacerea si am acumulat multe informatii frumoase si fructuoase ce m-au incurajat sa fac acest pas, vazand cu ochii mei ca este un business stabil, de succes si cu planuri mari de viitor; as putea spune chiar inovative”, a spus Bianca Pauna.

Ideea de a deschide AXA catre zona de Sud – Vest a tarii era una clara de la inceput pentru fondatorii brand-ului si a fost inclusa in planul de dezvoltare al Grupului 5togo inca de la inceputul anului 2016, dorind ca aceasta zona a tarii sa fie acoperia pana la inceputul anului 2017.

5tg-62

“Urmatoarele lansari in cadrul grupului sunt programate pentru inceputul lunii decembrie si inceputul anului viitor. Prima cafenea din Craiova si o a doua cafenea in zona Kogalniceanu a Capitalei – avand acelasi francizor precum prima, cea din Str. Johann Gutenberg 16 – se vor deschide simultan pe data de 5 decembrie ac., iar la inceputul anului viitor, va avea loc lansarea primei cafenele in Timisoara”, a declarat Radu Savopol Co-Fondator 5 to go.

Conceptul 5 to go mizeaza pe calitate la un pret corect si pe rapiditate, promovand ideea comercializarii oricarui produs din meniu cu 5 lei.  Meniul ce contine 40 de produse, de la cafea pana la croissante sau macaroons, acopera intreg segmentul de clienti, incepand cu cei de 14 ani si pana spre 60 de ani.

“Aceste atribute estentiale ale conceptului 5togo au reusit sa aduca, la sfarsitul acestui an, mai multe premii importante pentru industria de HoReCa si in domeniul comunicarii de brand : premiul “Best New Entry” oferit de FORBES Romanina in cadrul galei 100 Coool Brands, premiul publicului pentru cea mai indragita cafenea in cadrul “Galei Food&Bar Magazine 2016” si un loc in cadrul anuarului “TOP 100 Cool Brands” publicat de catre FORBES Romanina”, spun reprezentantii 5 to go.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise