5 to go dă boost verii cu Lemonvita

5 to go anunță lansarea unui nou produs inedit pentru zona de retail, Lemonvita, limonada răcoritoare în diverse sortimente, creată pentru cei care vor să se bucure tot timpul anului de experiența consumului unei băuturi delicioase cu gust de vară și de un boost de energie, minerale sau vitamine. Produs funcțional realizat după o rețetă proprie, Lemonvita reprezintă o inovație în acest segment, oferind gust delicios și hidratare, la care se adaugă și o componentă nutritivă, întrucât conținutul este conceput să acopere o parte din necesarul zilnic de vitamine și minerale, cu avantajul suplimentar al unui aport caloric redus.

Disponibile pe piață începând cu jumătatea lunii august, sortimentele Lemonvita sunt limonada clasică, în trei variante – 5 to go Lemonvita original, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură și 5 to go Lemonvita Zero Zahăr – la care se adaugă trei SKU-uri din categoria băuturilor cu conținut de vitamine și/sau minerale, pentru care pot opta consumatorii care își doresc un plus de beneficii pentru organism, în funcție de nevoile și preferințele lor: 5 to go Lemonvita original cu vitaminele B, C, D, 5 to go Lemonvita lămâie & zmeură cu magneziu și vitaminele B și  5 to go Lemonvita Zero Zahăr cu vitaminele B. Lemonvita este o băutură necarbogazoasă, disponibilă în ambalaj de 0.5 litri, iar conținutul caloric variază între maximum 22 kcal/100 ml și minimum 4 kcal/100 ml, în cazul sortimentelor fără zahăr.

Așa cum am mai spus, ne place să ne surprindem clienții cu produse inedite, concepute astfel încât să reflecte o anumită tendință detectată în piață la momentul respectiv. Oamenii iubesc gustul limonadei și totodată sunt în căutare de soluții revoluționare, iar în cazul de față, vorbim despre un produs surprinzător, care livrează un mix de beneficii. Credem că lansarea acestor noi SKU-uri va avea un impact semnificativ în segmentul retail și este în concordanță cu strategia noastră de a ne consolida prezența în această zonă, tendință pe care o vom menține în continuare”, a declarat Radu Savopol, cofondator 5 to go.

Extinderea portofoliului din retail cu produse care să reflecte spiritul inovator 5 to go s-a numărat printre prioritățile setate anul acesta. Lemonvita este o băutură cool, care acoperă o paletă largă de gusturi și ocazii de consum și are un potențial considerabil, tocmai de aceea ne bucurăm să anunțăm că am înregistrat acest brand la nivel european și vrem să-l ducem în afara granițelor țării, pe piața internațională”, a completat Dumitru Iliescu, director comercial 5 to go.

Ambalajele în culori îndrăznețe captează vibe-ul verii și aduc la raft într-o formă atractivă energia intensă pe care consumatorii o pot savura pe parcursul întregului an, iar varietatea sortimentelor acoperă o gamă generoasă de preferințe și nevoi. Astfel, noua băutură delicioasă obținută din suc concentrat de lămâie, miere și îndulcitor sau zahăr, în funcție de sortiment, este dedicată atât celor care iubesc pur și simplu gustul limonadei clasice, cât și celor care își doresc o doză în plus de hidratare, vitamine și/sau minerale, în completarea unei alimentații echilibrate.

Lemonvita completează oferta de produse adresate consumatorilor în căutare de alternative de calitate, cu beneficii pentru organism și este ideală pentru a fi băută în oraș, acasă, la sală sau în mijlocul naturii, dedicat celor care au un stil de viață solicitant, fie că e vorba de sportivi, studenți sau adulți stresați de responsabilitățile cotidiene, care simt nevoia de mai multă energie pe parcursul zilei.

Noul produs se va regăsi atât în cafenelele 5 to go, cât și în toate rețelele importante de retail – modern trade, traditional trade și e-commerce.

Cmentariile sunt închise