5 to go – importator și distribuitor unic Latte Art Factory în România
5 to go devine importator și distribuitor unic Latte Art Factory ca urmare a unui parteneriat cu Frank Buna, aducând în România cea mai modernă tehnologie de obținere a cremei de lapte, o soluție inovatoare pentru antreprenorii HoReCa din țara noastră. Cu ajutorul unei tehnologii patentate, aparatul Latte Art Factory transformă în artă prepararea cremei de lapte cu textură și aromă perfecte, transpus într-o experiență a gustului îmbunătățită pentru clienți și o creștere a productivității în cafenele cu 30%.
În acest moment, aparatul se află deja în 15 locații 5 to go din țară, a fost implementat și în rețeaua Chocolat și este accesibil, prin intermediul 5 to go, pentru întreaga industrie HoReCa din România, restaurante, baruri sau cafenele.
Cu Latte Art Factory, aceeași echipă dintr-o locație HoReCa poate să vândă cu 30% mai multe produse pe bază de lapte în același interval de timp. Aparatul prepară atât lapte cald, cât și rece, este potrivit pentru orice tip de lapte, inclusiv vegetal și dispune de un display intuitiv pentru alegerea băuturilor preparate. Totodată, produsul este unul sustenabil – pierderea de lapte se reduce cu până la 20% – și permite respectarea standardelor HACCP, prin igienizarea zilnică rapidă. Un avantaj semnificativ pentru 5 to go este scurtarea termenului de training al angajaților de la 7 la 2 zile, cât și fidelizarea clienților, datorită îmbunătățirii constante a calității produselor.
„5 to go se bucură de o prezență puternică în România și ne propunem dublarea afacerii în următorii ani, astfel încât să ajungem la 1.000 de cafenele până în 2027 și să ne extindem în 8 noi piețe europene. Această expansiune rapidă ne face dornici să descoperim soluții noi pentru a asigura o calitate înaltă produselor noastre pe bază de cafea, dar și pentru a ajuta orice antreprenor care deține o locație HoReCa să-și eficientizeze afacerea și să economisească timp, aspect extrem de important în contextul actual al pieței muncii, mai ales atunci când este vorba de echipe mici și de standarde înalte în privința gustului și calității produselor. Cu ajutorul Latte Art Factory le putem oferi pe amândouă, astfel că suntem dornici să introducem această inovație în cafenelele noastre și nu numai, să punem această soluție automată la lucru și să încântăm consumatorii cu servicii mai rapide, gust deosebit și rețete speciale de cafea cu lapte”, spune Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Evoluția 5 to go în România și în Europa se traduce prin 400 de magazine deschise în țară, o cotă de piață de 49% și prezența internațională sporită, cu operațiuni în Franța, Belgia, Marea Britanie și Ungaria și vizarea de noi piețe importante.
Această expansiune rapidă se reflectă în mod firesc și prin așteptări mai mari ale consumatorilor în ceea ce privește calitatea produselor și serviciilor, iar când vine vorba de volume mari, Latte Art Factory oferă soluția perfectă, permițând prepararea de băuturi mai eficient și semnificativ mai rapid, fără a compromite calitatea, textura sau aroma.
Datorită automatizării complete, chiar și personalul de nivel începător poate prepara toate tipurile de băuturi de cafea fără cusur, ca un profesionist.
Parteneriatul 5 to go cu Frank Buna este unul promițător în primul rând datorită valorilor comune împărtășite cele două companii, mai ales că Frank Buna s-a impus ca lider al industriei, continuând să revoluționeze sectorul în continuă schimbare al cafelei cu aparatele sale inovatoare. Latte art factory este, astfel, un nou element care contribuie la îndeplinirea promisiunii 5 to go de a livra fiecărui client cafeaua perfectă, servicii rapide și produse variate, dar și de a oferi antreprenorilor soluții inovatoare pentru eficientizarea afacerilor lor.
5 to go a luat naștere în 2015, iar până în prezent a depășit pragul de 400 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Sub sloganul „Smile, there’s coffee!”, lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal.
Cmentariile sunt închise