Programul de fidelizare implementat de City Grill reprezinta 40% din volumul total al incasarilor grupului
Dupa 4 ani de la implementare, programul de fidelizare Out4Food reprezinta 40% din volumul total al incasarilor grupului City Grill, potrivit reprezentantilor companiei. Datele arata ca aplicatia Out4Food a reusit sa creasca gradul de retentie al clientilor de la an la an: 88,3% in 2016 versus primul semestru al lui 2017, cand gradul de retentie a crescut la 94,9%.
Numarul vizitelor lunare ale clientilor Out4Food a crescut cu 10%, statistici care valideaza succesul programului de fidelizare gandit astfel incat sa satisfaca nevoile clientului, dar si asteptarile lui. Mai mult, in primele opt luni ale anului 2017 s-a inregistrat o crestere a tranzactiilor prin intermediul platformei Out4Food cu 5,96% comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, iar totalul veniturilor tranzactionate prin program a crescut cu 9,60%. Cresterea medie a incasarilor pe tranzactie in cadrul aplicatiei a fost de 4,84%.
Aplicatia reprezinta un atu important si la capitolul clienti, in conditiile in care valoarea unui client Out4Food (cat consuma el in medie in restaurant) este cu 60% mai mare decat valoarea unui nonclient Out4Food.
”Un studiu de piata realizat de curand ne arata ca acest program de fidelizare reprezinta unul dintre cele mai importante motive pentru care clientii ne aleg pe noi. In plus, programul si aplicatia reprezinta cel mai important avantaj competitiv pe care-l avem, iar cifrele confirma acest lucru. Out4Food a ajutat la dezvoltarea business-ului, dar dovada imediata a utilitatii sale o reprezinta comunitatea puternica de clienti fideli creata in jurul brand-ului reprezentat de toate restaurantele City Grill”, a explicat Ramona Popescu, marketing manager Grup City Grill.
De la lansarea sa in 2013, programul de fidelizare Out4Food a crescut de la 18.000 de abonati activi in primul an pana la 70.000 de abonati activi in momentul de fata, peste jumatate dintre acestia fiind utilizatori ai aplicatiei. Baza de date a aplicatiei este curatata o data la 2 ani, cele 70.000 de conturi fiind cele cu activitate in utimele 18 luni, in total fiind peste 200.000 de conturi in platforma.
„Out4Food genereaza in jur de 1000 de vouchere consumate lunar si, cum ofertele se schimba tot lunar, inseamna ca aproape 1000 de persoane se bucura in fiecare luna de cadourile si ofertele City Grill. Luna de luna, 1.200 de oameni aleg sa isi reserve masa prin aplicatie, numarul acestora fiind in continua crestere. Out4Food a fost, de altfel, un factor important in dezvoltarea lantului City Grill, aplicatia ajutand restaurantele din grup sa atinga o cifra de 12.000 de clienti zilnici. Mai mult, Out4Food este si un canal important de comunicare de la management catre client si invers”, precizeaza reprezentantii grupului.
Grupul City Grill numara in prezent aproape 18 unitati, de diferite categorii. Astfel, City Grill are in portofoliu 5 dintre cele mai faimoase si mai pitoresti locatii istorice devenite restaurante: Restaurant Hanu’ lui Manuc, Hanu’ Berarilor (Casa Soare si Elena Lupescu), Caru’ cu Bere si Pescarus, precum si 6 restaurante Trattoria Buongiorno si 7 restaurante City Grill/City Cafe. Luna aceasta in portofoliu se mai adauga un restaurant, Trattoria Buongiorno Arena.
Cmentariile sunt închise