Starbucks lanseaza si pe piata locala programul sau de loialitate, Starbucks Rewards
Lantul de cafenele Starbucks a lansat, pe 22 martie 2018, un program special de loialitate pentru toti iubitorii de cafea din Romania. Programul Starbucks Rewards consta in introducerea unui card de fidelitate pre-paid, pre-activat in cafenea, prin care clientii vor fi recompensati la fiecare achizitie.
„Fiecare client este important, Starbucks exista datorita tuturor iubitorilor de cafea care impartasesc momente minunate impreuna. Acest program de loialitate este modul nostru de a multumi clientilor si de a pretui relatia speciala, aratandu-le cat de importanti sunt. Programul Starbucks Rewards este expresia acestei idei. Recompenseaza loialitatea clientilor nostri, oferind beneficii suplimentare la fiecare vizita in cafenelele noastre, de la bauturi gratuite pana la oferte speciale si acces la bauturi editie limitata”, spune Mateusz Sielecki, Director Regional.
Programul de recompense se bazeaza pe Stelele acumulate cu fiecare achizitie – la fiecare 2 RON cheltuiti, primesti o stea. Fiecare inregistrare include un cadou de bun venit, un bonus de 50 de Stele, astfel incat fiecare fan al cafelei devine membru al clubului exclusiv. Pentru a primi o bautura gratuita Tall sau Grande cu un topping la alegere, un membru al programului are nevoie de 100 de Stele. In plus, odata ce aduna 200 de Stele intr-un an, Statusul unui membru este actualizat la Gold, ceea ce ii ofera mai multe beneficii si oferte speciale, precum 1 topping aditional gratuit la fiecare tranzactie facuta. Prin urmare, clientii care au un Card vor avea beneficii la fiecare vizita, nu vor fi nevoiti sa astepte mult pentru urmatoarea recompensa. Mai mult, stelele sunt salvate in contul utilizatorului, care ofera acces rapid online, informatii in timp real catre si din sistem, plus o lista de recompense si cupoane gratuite de scanat in cafenea.
Starbucks Romania detine in prezent 38 de cafenele in toata tara, dupa ce anul trecut a intrat in trei noi orase: Sibiu, Galati si Oradea. Franciza este detinuta de AmRest, operator international de restaurante, a carui retea include mai multe branduri bine cunoscute, cum ar fi KFC, Pizza Hut, Burger King, La Tagliatella.
Cmentariile sunt închise