Mihaela Hristea este noul Director de Marketing al Bergenbier
Bergenbier a anuntat recent numirea Mihaelei Hristea in functia de director de marketing. Din aceasta pozitie, si-a propus ca obiective accelerarea rezultatelor de business cu focus pe dezvoltarea unei echipe de top, redefinirea proceselor in cadrul departamentului de marketing si construirea unor marci puternice, consecvente in mesaj si experienta oferita consumatorilor.
Mihaela Hristea lucreaza in cadrul Molson Coors Romania din septembrie 2015, cand s-a alaturat echipei de marketing ca Senior Brand Manager Bergenbier.
In perioada august 2017 – august 2018 a ocupat pozitia de Brand & Consumer Excellence Marketing Manager la compania sora – Kamenitza A.D. – din Bulgaria, parte din Molson Coors, unde a coordonat echipa de marketing si strategia de branduri si comunicare pentru tot portofoliul.
„Sunt un om de marketing cu background de finante. Si asta am considerat mereu ca mi-a adus succes. Cred ca orice se poate realiza daca iti doresti cu adevarat. Iubesc ideile indraznete, gandirea out-of-the-box, cuvantul meu preferat despre marketing este disruptive, dar totusi, pe langa natura vulcanica a unui marketeer sunt si atenta la indicatorii financiari si cifrele de vanzari, si ma asigur ca tot ceea facem este bazat pe date si principii clare. Primesc cu optimism aceasta noua provocare pentru ca stiu ca am cele mai importante resurse: o echipa performanta si motivata si branduri puternice si iubite de catre consumatori“, a declarat Mihaela Hristea, director de marketing Bergenbier SA.
Cmentariile sunt închise