foodpanda România va livra produse de la Inmedio în București

foodpanda, cea mai mare platformă de food ordering din România, anunță că a început din această săptămână un parteneriat cu Inmedio, lider național pe segmentul news & convenience, parte din portofoliul Lagardère Travel Retail România.

Utilizatorii foodpanda vor putea comanda direct din secțiunea Shops a platformei, alegând din cele peste 165 de produse comercializate de Inmedio, din categorii precum: snacks, sucuri și apă, presă, tutun și accesorii pentru tabac, cărți și jocuri.

Într-o primă fază, serviciul de livrare prin foodpanda a comenzilor Inmedio va fi disponibil doar în București, pentru zece locații ale lanțului de magazine situate în: Opera Center, Carrefour Feeria, Auchan Militari, Cotroceni Park, Carrefour Mega Mall, Cora Sun Plaza, Liberty Center, Pasaj Universitate, Auchan Crângași și Promenada.

Potrivit reprezentanților foodpanda, serviciul acoperă aproximativ 60% din suprafața Bucureștiului, iar livrarea se face pe o rază de trei kilometri în zona fiecărei locații Inmedio partenere. Flota de livratori foodpanda va livra produsele, în medie, în 30 de minute de la momentul plasării comenzii în aplicație.

Clienții vor putea efectua comenzi începând cu ora 10:00 și până la finalul programului de lucru aferent magazinului Inmedio, acesta fiind variabil de la o locație la alta. Valoarea minimă a unei comenzi este de 19 lei, iar taxa de livrare pornește de la 0.99 lei și variază în funcție de distanță.

Compania are în plan să lanseze în perioada următoare un parteneriat și cu 1 Minute, lanțul de restaurante de tip quick service, aflat tot în portofoliul Lagardère Travel Retail România, care se adresează cu preponderență segmentului corporate. Astfel, utilizatorii își vor putea comanda produsele dorite direct din aplicație, având opțiunea de livrare la adresă sau de ridicare personală a comenzii de la cel mai apropiat restaurant 1 Minute, în drumul lor spre birou.

„Prin parteneriatul cu lanțul de magazine Inmedio ne propunem să extindem serviciile foodpanda și pe alte verticale de business, astfel încât utilizatorii noștri să poată regăsi în platforma lor preferată noi game de produse precum reviste, cărți, jocuri, gustări rapide și multe altele, evitând astfel un drum în plus pentru a le achiziționa. În prima etapă, parteneriatul va fi operațional doar în București, pentru zece locații Inmedio. Următorul pas pe care ni-l propunem este acordul cu rețeaua de restaurante quick service 1 Minute, prin care consumatorii să-și poată comanda, de exemplu, o cafea și un sandviș proaspăt, pe care să le poată ridica în drum spre birou de la cel mai apropiat restaurant, fără a mai aștepta prepararea sau ambalarea lor”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

 

Cmentariile sunt închise