Cine este Gogoo – ospătarul virtual din restaurantele City Grill?
Industria Ospitalității se schimbă de la o zi la alta și este foarte posibil ca unele dintre aceste schimbări, în special în ce privește tehnologia, să fie deja parte integrantă din noua realitate de a cina în oraș. Un scenariu din ce în ce mai familiar este cel în care revenim în restaurantul preferat și interacționăm doar cu roboți, aplicații și plătim cu telefonul – tehnologia este deja prezentă în restaurantele grupului City Grill si prin Gogoo.
Revista Restaurant Technology Review remarca la începutul acestui an că o strategie emergentă este încurajarea oaspeților să-și aducă telefonul pentru a evita contactul cu meniuri sau numerar. Ne-am obișnuit să comandăm și să plătim de pe telefon, de ce s-ar opri acest obicei la intrarea în restaurant? O a doua preocupare pentru siguranța clientului a determinat restaurantele să fie mai transparente și mai atente cu ambalarea fiecărui articol și nu în ultimul rând, automatizarea a intervenit pentru a reda o experiență fără contact. Ecranele de comenzi ies din bucătăriile fast-food și manageri digitali eliberează timp valoros pentru angajați reducând la minimum contactul cu clienții.
Astfel a apărut Gogoo – ospătarul virtual din restaurantele City Grill, o soluție low-contact pentru interacțiunea din restaurant. Practic, Gogoo este o aplicație prin care comanda în restaurant se poate face fără ajutorul ospătarului, direct de la masă, rămânând ca oaspetele să opteze ulterior dacă dorește să solicite personalul de servire. Gogoo se deschide pe telefonul clientului la scanarea codului QR atribuit mesei la care este așezat.
În zilele noastre, dorința de a te întâlni cu oaspeții la jumătatea drumului a înlocuit în mare măsură ceea ce defineam până nu demult ca fiind un standard al ospitalității, respective „serviciu cu zâmbet”. Viitorul aparține operatorilor care permit celor care le trec pragul să aleagă serviciul potrivit pentru ei, în funcție de starea lor de spirit, nevoi și program. Asta poate să însemne o comandă cu livrare acasă, sau ridicarea ei dintr-o anumită locație și inclusiv servirea mesei în oraș.
Cum te asistă Gogoo – cel mai inovator sistem de comandă contactless?
Odată așezat la masă, scanezi codul afișat pe masa respectivă și lansezi comanda care va fi transmisă exact secției care prepară (salate, desert, bar). Tot prin aplicație poți opta să chemi un ospătar pentru cerințe speciale sau lămuriri. Poți solicita nota prin Gogoo, via EuPlatesc, iar aplicația oferă și opțiunea de a plăti pentru tine sau pentru ceilalți meseni, întocmai ca orice altă platformă de sharing.
Gogoo este integrat cu toate sistemele grupului, astfel că cei care sunt înrolați în programul de fidelizare Out4food, pot folosi beneficiul plății cu puncte de fidelizare. Pe lângă faptul că este un canal ideal de promovare a promoțiilor și evenimentelor, aplicația permite și acordarea unui feedback pentru experiența avută. Gogoo este cel care salvează timp prețios pentru oaspeții grăbiți și un ajutor prietenos pentru colegii din personalul de servire.
Deși definiția clasică a serviciului avea în centrul său elementul uman, va trebui ca și noi să ne adaptăm serviciului care se va baza din ce în ce mai mult pe tehnologie. Fie că vorbim de o aplicație pe smartphone, fie de modul în care fidelizăm clienții cu recompense digitale, scopul este crearea unei experiențe cât mai plăcute pentru consumator.
Cmentariile sunt închise