Ursus Breweries lansează Peroni Nastro Azzurro Stile Capri
Noua bere lejeră Peroni Nastro Azzurro Stile Capri, inspirată de soarele din insula Capri, completează portofoliul iconic Peroni, iar începând cu luna aprilie 2023, Stile Capri va fi lansată în Italia, România, Regatul Unit al Marii Britanii, Ungaria și Irlanda. Noua bere blondă are un gust răcoritor, de vară, evocând senzația unei vacanțe pe o plajă italiană.
Asahi Europe & International, custodele Peroni Nastro Azzurro, anunță lansarea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri – o bere lejeră, care are o concentrație mai mică de alcool (4,2%) și care păstrează calitatea îndrăgitei Peroni Nastro Azzurro, aducând un echilibru fin între note de lămâie și frunze de măslin și un gust mai puțin amărui. Stile Capri le va oferi consumatorilor adevărata experiență italiană cu care au fost obișnuiți, reflectată acum și prin designul premium, iar promovarea sa va fi susținută printr-o campanie globală de marketing în următorii trei ani.
Cristina Nițu-Mic, Senior Brand Manager Peroni Nastro Azzurro, a precizat: „Ne dorim să oferim noi experiențe cu fiecare lansare, iar noul sortiment Peroni Nastro Azzurro Stile Capri va aduce mai aproape de consumatori experiența lejeră și plăcută a unei vacanțe petrecute în Italia, oriunde aceștia s-ar afla. Noua bere are un ambalaj inovator și un gust excepțional, care respectă standardele înalte cu care sunt obișnuiți consumatorii noștri.”
Claudio Costa, Head Brewer la Birra Peroni, a adăugat: „Alături de o echipă de maeștri berari, am reușit să creăm o bere lejeră, foarte răcoritoare, cu o aromă inconfundabilă și cu o notă de stil italian. Conține note proaspete de lămâi îmbăiate în soare și frunze de măslin, este ușor aromată și oferă o experiență unică, asemănătoare brizei mării de pe coasta emblematică a Italiei. Recomandăm servirea Peroni Nastro Azzurro Stile Capri rece, într-un pahar înalt, la soare, dar chiar și servită direct din sticlă va aduce puțin din aroma Italiei oriunde este nevoie de puțin soare.”
Noul produs a fost adăugat în portofoliu după lansarea din 2022 a Peroni Nastro Azzurro 0,0% alcool, alternativa fără alcool lansată în 28 de țări la nivel mondial și care se înscrie în angajamentul grupului Asahi Europe & International, din care face parte Ursus Breweries, ca produsele fără alcool să reprezinte 20% din portofoliul său până în 2030.
Cmentariile sunt închise