TouchMenu – Inovații tehnice în aplicațiile de tip concierge în industria Horeca

Horeca Insight a discutat cu Plamena Bobeva, Business Development Director al TouchMenu, o platformă web care ajută hotelurile și resorturile să-și crească veniturile și să îmbunătățească gradul de satisfacție pe parcursul șederii. Interviul a acoperit, de asemenea, trenduri actuale ale tehnologiei implicate în experiența oaspeților în industria hotelieră.

Horeca Insight: Care sunt unele dintre cele mai recente inovații tehnologice din industria Horeca, în special în ceea ce privește experiența oaspeților?

Plamena Bobeva: Diferența dintre un produs de ospitalitate bun și unul excepțional se simte atunci când găsim asocierea perfectă dintre inovație și un serviciu ultra-personalizat. Un exemplu excelent de ceea ce face ca experiența oaspeților să fie excepțională este de a garanta acces rapid la toate serviciile suplimentare și la conținutul actualizat în mai multe limbi.

Prin utilizarea codurilor QR în industria Horeca, putem oferi oaspeților o experiență digitală care nu este doar convenabilă, ci și durabilă. Aceștia pot accesa informații și servicii fără a fi nevoiți să interacționeze direct cu personalul hotelului sau al restaurantului. Datorită codurilor QR specifice amplasate în camera de hotel, la recepție, în zonele de luat masa, în sala de ședințe și divertisment, oaspeții vor fi mereu informați, iar fiecare serviciu este la doar câteva click-uri distanță folosind orice smart phone sau tabletă.

Prin utilizarea Inteligenței Artificiale mergem chiar mai departe cu personalizarea, oferindu-le ceea ce le place în momentul în care au nevoie de respectivul serviciu.

Horeca Insight: Ne puteți oferi câteva informații despre TouchMenu și rolul său în revoluționarea industriei ospitalității?

Plamena Bobeva: TouchMenu ajută ecosistemele de ospitalitate să-și crească veniturile, menținând în același oaspeții implicați într-un mod durabil, folosind tehnologie de ultimă oră. Este o platformă web completă, care atrage utilizatorii cu un set complet de servicii, accesibile printr-o singură scanare a codului QR. Apoi, aceștia pot comunica cu echipa hotelului, pot comanda mâncare și băuturi, pot verifica disponibilitatea și rezerva servicii suplimentare, pot plăti și se pot bucura de toate ofertele. Implementarea soluțiilor digitale în hoteluri oferă o experiență excepțională pentru oaspeți și în același timp crește veniturile hotelurilor, sprijinind managementul în reducerea costurilor operaționale și optimizarea fluxurilor.

ТouchMenu

Horeca Insight: Cum a fost gândită structura de prețuri TouchMenu și ce o face o soluție accesibilă pentru industria hotelieră? Ați putea oferi mai multe detalii despre planurile disponibile?

Plamena Bobeva: Clienții pot alege între pachete prestabilite sau pot solicita pachete personalizate, plătind doar pentru caracteristici, module de management și funcționalități potrivite afacerii lor. Abonamentul lunar este fix ​​și nu se va modifica odată cu creșterea încasărilor, iar o reducere suplimentară se aplică la plata anticipată a abonamentului anual. Aș spune că prețurile sunt accesibile, taxa lunară este similară cu prețul unui sejur de o noapte la hotel.

Horeca Insight: Care sunt principalele beneficii și avantaje ale utilizării aplicațiilor digitale în hoteluri și restaurante? Cum îmbunătățesc eficiența operațională?

Plamena Bobeva: Implementarea unor soluții inteligente de Ospitalitate precum TouchMenu funcționează atât pentru oaspeți, cât și pentru conducerea hotelului.

Toate meniurile noastre sunt susținute de inteligență artificială, prin încorporarea AI pentru a analiza comportamentul utilizatorilor în funcțiile de comandă, ajută la furnizarea unei experiențe unice și personalizate, contribuind de exemplu la ajutor în selectarea alimentelor și a băuturilor. În același timp, motorul AI oferă, de asemenea, managementului hotelului analize valoroase, statistici, rapoarte și sugestii pentru optimizare. Hotelierii pot gestiona oferte promoționale, activități de cross-selling și programe de loialitate, pentru a urmări diverși indicatori de performanță, pentru a identifica trenduri, pentru a lua decizii informate și a optimiza strategii.

Horeca Insight: În ceea ce privește interfața cu utilizatorul și designul, ce ar trebui luat în considerare atunci când se dezvoltă o soluție digitală de ospitalitate? Cum se pot asigura hotelierii și proprietarii de restaurante că aplicațiile lor sunt intuitive și ușor de navigat pentru oaspeți?

Plamena Bobeva: Una dintre cele mai importante decizii, luată în întregime pentru confortul oaspeților, este crearea unei soluții digitale bazate pe interfață web – nu este nevoie să descărcați și să instalați nicio aplicație. Oferim acces ușor la informații digitale și servicii suplimentare în până la 36 de limbi prin scanarea unui singur cod QR. Cu doar câteva atingeri, oaspeții pot obține informațiile de care au nevoie, pot face o comandă sau pot efectua rezervări.

Horeca Insight: Cum modifică aplicațiile de tip concierge comunicarea și interacțiunea dintre oaspeți și membrii personalului?

Plamena Bobeva: Având un sistem centralizat care permite comunicarea de-a lungul întregului sejur, între oaspeți și personal pe de o parte, și comunicarea eficientă între echipe pe de altă parte. Le permitem hotelierilor să comunice cu oaspeții imediat după rezervare, în timpul șederii prin instrumente de mesagerie în timp real cu front office, servicii de curățenie, precum și după plecare prin diferite sondaje sau programe de fidelizare.

Un sistem de comunicare interdepartamental bine conceput, oferă membrilor echipei din diferite departamente oportunitatea de a se conecta fără efort, de a partaja informații și de a colabora la îndeplinirea diverselor sarcini. Coordonarea adecvată poate duce la rezolvarea mai rapidă a problemelor și la reducerea timpilor de răspuns la solicitările oaspeților.

Horeca Insight: Cu TouchMenu integrat deja în peste 10.000 de camere de hotel din întreaga lume, care sunt principalii factori pe care îi atribuiți adoptării sale?

Plamena Bobeva: Puterea Virtual Concierge de la TouchMenu constă în posibilitățile practic nelimitate oferite direct sau prin integrare partenerilor. Când vorbim de Virtual Concierge, trebuie să ținem cont de faptul că pagina sa portal este și locul în care poți prezenta aproape totul în funcție de nevoile specifice ale hotelului sau resortului: oferte promoționale, excursii, module de feedback, programe de fidelizare, precum și orice alte servicii de la terți.

Horeca Insight: Cum contribuie implementarea TouchMenu la îmbunătățirea rezultatelor financiare pentru hoteluri?

Plamena Bobeva: Una dintre principalele și poate printre cele mai importante întrebări pe care și le pune fiecare dintre potențialii noștri parteneri, este cum îi va ajuta soluția noastră. Prin plasarea unui cod QR în camerele hotelului, în hol sau chiar sub umbrela de la plajă face posibilă rezervarea serviciilor suplimentare din orice punct, transformându-le într-o zonă comercială.

Horeca Insight: Vă rugăm să împărtășiți câteva povești de succes de la hoteluri care au implementat TouchMenu și au experimentat beneficii tangibile în urma utilizării platformei.

Plamena Bobeva: De fapt, poveștile reale și experiențele pe care hotelierii le au cu inovațiile aduse de noi, sunt cea mai bună reclamă și cel mai puternic argument pentru a aborda cu încredere noi piețe. Știți de exemplu, că luna decembrie este una dintre cele mai profitabile în ceea ce privește veniturile din masaj și tratamente ale hotelurilor Wellness & SPA, iar de obicei ianuarie este o lună care înregistrează o scădere serioasă în acest sens.

Un rezultat diferit a apărut atunci când, cu puțin timp înainte de Crăciun, am implementat setul nostru digital de caracteristici, inclusiv Modulul de management SPA TouchMenu într-una dintre popularele stațiuni SPA din apropiere de Sofia – Hotelul Belchin Garden SPA.

Permițând oaspeților să vadă programul personalului, sloturile disponibile, a condus la rezervarea instantanee a unui masaj sau a unui alt tratament SPA 24/7, dublându-și astfel veniturile aferente în prima lună după integrarea modulului.

Horeca Insight: Care sunt planurile de dezvoltare a TouchMenu în ceea ce privește oferirea de funcționalități suplimentare clienților săi din industria ospitalității?

Plamena Bobeva: Lucrăm continuu să dezvoltăm funcționalități suplimentare și să îmbunătățim instrumente deja funcționale pentru a satisface așteptările clienților noștri, în timp ce ne străduim să rezolvăm probleme reale precum deficitul de personal din industrie.

TouchMenu poate fi comparat cu navigația dintr-o mașină – indiferent de model și funcționalități, ne propunem mereu să ajungem dintr-un punct în altul mai rapid, mai ușor și mai eficient. Scopul este de a ajuta ecosistemele de ospitalitate să-și crească veniturile și să mențină oaspeții fericiți în mod durabil pe cinci continente.

Horeca Insight: Privind în perspectivă, ce previziuni aveți pentru viitorul Horeca: există tendințe sau tehnologii emergente de care ar trebui să fim conștienți?

Plamena Bobeva: Aș prezice, fără îndoială, că în următorii câțiva ani, soluțiile tehnologice și digitalizarea vor fi implementate într-o mare parte a industriei turismului, iar turiștii vor primi mai multe informații despre destinație, despre posibilitățile de diversificare a șederii prin soluții automate. Deși ChatGPT ar fi o opțiune excelentă, în timpul șederii la hotel, oaspeții se vor aștepta la mai multă comunicare directă și servicii personalizate, mai degrabă decât expresii învățate și repetate mecanic.

Read the English version of this article here.

Cmentariile sunt închise