Alexandrion Group introduce pe piața internațională un produs premium, 100% românesc: OMU Vodka

OMU-VODKA

OMU Vodka este un omagiu adus unuia dintre cele mai înalte vârfuri montane din România, Vârful Omu, iar eticheta este semnată de alpinistul Horia Colibăşanu.

Alexandrion Group, parte din Nawaf Salameh Family Office, schimbă regulile jocului pe piaţa de vodca internaţională, lansând un produs premium, 100% românesc, inspirat de puritatea şi frumuseţea naturii din Munţii Bucegi. OMU Vodka este un omagiu adus unuia dintre cele mai ȋnalte vârfuri montane din România, Vârful Omu, şi se adresează celor care au spirit de aventură, dorinţă constantă de a explora şi care își propun să ȋşi depășească limitele.

Eticheta este semnată de Horia Colibaşanu, unul dintre cei mai prolifici alpinişti din lume, cu o experiență de peste 20 de ani în cucerirea vârfurilor montane de peste 8.000 de metri, fără oxigen suplimentar și fără ajutorul șerpașilor. De asemenea, Horia a fost desemnat Brand Ambassador OMU Vodka.

OMU Vodka este produsă la Alexandrion Saber Distilleries 1789, din grâu de calitate superioară. Este distilată de 7 ori și filtrată de 5 ori, pentru a asigura puritatea lichidului, un gust rafinat și o experiență premium.

Dr. Nawaf Salameh, Preşedinte Fondator Nawaf Salameh Family Office, a spus: “OMU Vodka este prima vodcă româneasca produsă 100% de echipa Alexandrion Group şi avem responsabilitatea de a o duce la vârful categoriei. Avem alte două branduri de vodcă în portofoliul nostru, Kreskova Vodka şi Alexander, care au succes la nivel național şi internaţional, dar sunt branduri pe care le-am achiziționat de la alţi producători şi pe care le-am dezvoltat şi cărora le-am dat o amprentă proprie, pe parcursul anilor. Kreskova Vodka a fost produsă în Creta, iar Alexander este primul brand privat de vodcă românesc, produs în Iaşi de Salvaras Group, înființat de un om de afaceri grec și de soția sa originară din Republica Moldova, familia Salvaras, pe baza unei rețete create de un profesor român.

Despre strategia de business pentru categoria vodcă din portofoliul Alexandrion Group, Dr. Nawaf Salameh, a explicat: “Eu am promis în urmă cu 2 ani că vom schimba regulile jocului pe piața de vodcă globală. OMU Vodka este primul pas în această direcție, reprezintă curajul de a avea această abordare pe o piață extrem de competitivă. Ne propunem să comercializam OMU Vodka ȋn peste 200 de ţări, iar acest produs are toate argumentele pentru a deveni cunoscut şi apreciat la nivel internațional, într-un timp scurt. Pe termen lung, cu brandurile de vodcă din portofoliul nostru, ţintim să acoperim 10% din cota de piaţă globală pe această categorie.

OMU VODKA
OMU VODKA

Horia Colibaşanu, Brand Ambassador OMU Vodka, prezent la eveniment, le-a povestit invitaţilor despre începuturile ȋn cariera de alpinist şi a punctat asocierea cu brandul OMU Vodka.

Eu mi-am ȋnceput cariera de alpinist ȋn Munţii Bucegi, acolo unde se află Vârful Omu. Prima mea excursie a fost pe Platoul Bucegi. Eram în clasa a XI-a, am plecat cu ruscacul ȋn spate din Gara Sinaia şi timp de o săptămână am făcut exact ce mi-am dorit: am urcat munţii şi am avut un sentiment foarte plăcut de libertate. Pentru mine, Munţii Bucegi şi Vârful Omu au o semnificaţie aparte, reprezintă începutul ȋn cariera de alpinist. Aşa că, am fost entuziasmat de discuţia pe care am avut-o cu reprezentanții Alexandrion Group, care mi-au propus rolul de Brand Ambassador. Mi s-a parut ca am multe lucruri ȋn comun cu OMU Vodka: este un brand autentic, cinstit, care face ceea ce spune; atât eu, cât şi OMU Vodka preferăm frigul, ne simțim mai bine la -30 de grade Celsius decât la +30 de grade Celsius.

 Pentru mine, cel mai important lucru, atunci când ajung pe un vârf montant, de oriunde din lume, este să ridic tricolorul României. OMU Vodka este un brand 100% românesc şi cred că acesta este cel mai important atribut pe care ȋl are, care, cu siguranță va cuceri consumatori din multe ţări, aşa cum alpiniştii cuceresc noi culmi, mereu.

OMU Vodka se adresează celor care au spirit de aventură, dorință constantă de a explora şi ȋşi propun să își depăşească limitele, care iubesc sporturile şi timpul petrecut ȋn aer liber.

Cmentariile sunt închise