Karan Khurana, profesionist cu experiență de peste 25 de ani în comerțul internațional, devine CEO al METRO România
METRO România anunță numirea lui Karan Khurana în funcția de CEO al companiei, începând cu luna august 2024. Cu o experiență de peste 25 de ani în comerțul internațional, Karan îi succedă lui Adrian Ariciu, promovat în luna iunie a acestui an ca Executive Vice-President pentru Europa de Est METRO AG, după patru ani petrecuți în fruntea METRO România.
Karan Khurana are un background profesional remarcabil, acumulând de-a lungul timpului o experiență vastă în dezvoltarea de strategii în industria comerțului la nivel internațional, adaptate diverselor modele de business: wholesale, hypermarket, supermarket și convenience, dar și formate multi-canal. S-a alăturat grupului METRO în februarie 2019, ocupând inițial postul de Vicepreședinte Value Creation METRO Japonia, devenind în iunie 2019 Director Operațional METRO Japonia.
În ianuarie 2022, Karan Khurana a preluat cârma inițiativelor strategice de transformare la nivelul grupului METRO AG, din poziția de Vicepreședinte Value Creation Lead Growth Transformation, iar un an mai târziu a fost numit Director Vânzări și Operațional al METRO Turcia.
„România este în plină dezvoltare, cu o piață de retail și wholesale extrem de dinamică și competitivă, aflată într-un proces de consolidare. Sunt încântat să mă alătur METRO România, o companie care a cunoscut o evoluție remarcabilă sub conducerea lui Adrian Ariciu. Intenționez să perpetuez această dezvoltare, consolidând poziția METRO ca partener de încredere al clienților noștri din industria HoReCa și cea a comerțului tradițional. Prin strategiile noastre de business vom continua să dezvoltăm și să modelăm peisajul wholesale multichannel, dar și să întărim sectorul de proximitate prin LaDoiPași, cea mai mare comunitate de antreprenori independenți din România”, a declarat Karan Khurana, CEO METRO România.
“Îi urez bun-venit lui Karan în familia METRO România. Am convingerea că experiența sa valoroasă, abilitatea de a conduce echipe și de a dezvolta strategii eficiente pentru creșterea sănătoasă a businessului vor adăuga, pe de o parte, valoare companiei pe plan local, contribuind la consolidarea poziției de lider a METRO România pe segmentul wholesale, și vor susține întărirea continuă a echipei noastre, pe de altă parte. Din noul meu rol voi continua să lucrez îndeaproape cu Karan și mă bucur să am alături un profesionist atât de experimentat”, a spus Adrian Ariciu, EVP METRO AG.
Karan Khurana este licențiat în Administrarea Afacerilor – Finanțe la Eller College of Management, Universitatea Arizona și deține un Master’s Degree în Management la The London School of Economics and Political Science (LSE), un altul în Sisteme Informatice la W.P. Carey School of Business a Universității Arizona, precum și un MBA la Universitatea Cornell.
METRO este lider internațional în comerțul de produse alimentare și nealimentare cu ridicata, specializat în deservirea nevoilor business-urilor din domeniul HoReCa, precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care beneficiază de mixul multicanal unic al companiei: clienții pot face achiziții într-unul dintre magazinele de format mare din zona lor sau pot comanda online pentru livrare direct in locație (Food Service Distribution, FSD) – toate susținute și interconectate digital. În paralel, METRO MARKETS se dezvoltă ca un marketplace internațional, destinat nevoilor clienților profesioniști, un marketplace care a crescut și s-a extins continuu din 2019. Sustenabilitatea este un pilon cheie al METRO, compania fiind listată în diferiți indici și clasamente de sustenabilitate, inclusiv MSCI, Sustainalytics și CDP. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 89.000 de angajați la nivel mondial. În anul financiar 2022/23, METRO a generat vânzări de 30,6 miliarde de euro. Mai multe informații pot fi găsite pe MPULSE.de, revista noastră online.
Cmentariile sunt închise