Absolut continua traditia creativa a editiilor limitate
Absolut Vodka continua seria editiilor limitate creative cu o noua sticla, cu un design interactiv: Absolut UNCOVER. Noua sticla, ce este disponibila in piata din a doua jumatate a lunii noiembrie, ofera un nou ritual de deschidere: un invelis albastru cobalt imbraca sticla iconica Absolut Vodka, printr-un ambalaj care poate fi desfacut, dezvaluind adevarata surpriza a editiei: un design creativ printat pe sticla transparenta Absolut, inspirat de sclipirile cerului noaptea.
„Continuand istoricul editiilor limitate, cu Absolut Uncover ne-am propus sa lansam un design care sa impinga mai departe limitele creative, printr-un element inovator dar si o surpriza in acelasi timp. In sezonul sarbatorilor, le-am pregatit oamenilor un design interactiv care sa ii inspire sa celebreze acea scanteie care i-a adus impreuna. Cu Absolut Uncover, redam entuziasmul unui cadou si aducem mai multa stralucire petrecerilor, cu ambalajul interactiv care dezvaluie sticla in editie limitata”, a declarat Radu Moldovan-Petrut, Marketing Director Pernod Ricard Romania.
Absolut UNCOVER face parte din traditia celebra a brandului de a lansa editii limitate de final de an, fiecare cu un design inovator. Printre editiile limitate anterioare se numara editia Andy Warhol, care a transformat sticla de Absolut dupa pictura originala realizata de Andy Warhol in 1986 pentru Absolut si editia Absolut Unique, care a raspandit in intreaga lume 4 milioane de sticle, fiecare cu design-ul sau propriu. Uncover urmeaza cele mai recente editii lansate pe plan international, Absolut Electrik si Absolut Facet.
Cmentariile sunt închise