Accor devine AccorHotels si isi relanseaza sistemul digital, transformand platforma AccorHotels.com intr-o piata deschisa unei selectii de hoteluri independente

Operatorul hotelier Accor devine AccorHotels si adopta o noua semnatura, cu scopul de a creste influenta si vizibilitatea AccorHotels, un brand institutional si comercial deopotriva, prin conectarea lui la platforma sa digitala AccorHotels.com.

De asemenea, grupul a adoptat o semnatura universala noua, simpla si de impact care pune accentul pe dorinta de integrare:  Fell Welcome.

Noua identitate este deja vizibila in spatial dedicat al Grupului de la Roland Garros, unde AccorHotels este partener oficial.

Totodata grupul a anuntat relansarea sistemului digital prin transformarea platformei de rezervari AccorHotels.com intr-o piata deschisa unei selectii de hoteluri independente.

Acest serviciu va fi disponibil treptat hotelierilor de pe primele piete-tinta, incepand cu sfarsitul lunii iunie 2015, iar oaspetii vor putea sa il acceseze din iulie 2015. In timp, obiectivul este ca oferta sa cuprinda peste 10.000 de hoteluri in 300 de orase cheie la nivel mondial, respectiv o crestere tripla a numarului de hoteluri pe AccorHotels.com. Initiativa face parte din procesul de transformare a Grupului, initiat in 2013.

Hotelurile independente listate pe platforma AccorHotels.com alaturi de hotelurile de brand ale grupului vor fi selectate pe baza criteriilor hoteliere, fiind luate in considerare si referintele clientilor. AccorHotels.com este deja platforma online de rezervari hoteliere lider pe mai multe piete, inclusiv Franta, Brazilia, Australia si Germania. Prin urmare ea va oferi hotelierilor independenti o alternativa puternica si un canal de distributie calitativ ce raspunde nevoilor specifice ale acestora. Aceasta noua oferta le ofera conditii transparente de afișare a produsului lor, acces la informatii despre clientii proprii și un nivel de comision competitiv.

Aceasta initiativa completeaza serviciile dezvoltate de FastBooking, o companie preluata de Grup in Aprilie 2015, printr-o noua activitate de servicii digitale business-to-business. AccorHotels ofera acum o gama larga de solutii tehnice si digitale tuturor partenerilor sai precum si mai mult sprijin prin garantarea unei vizibilitati mai bune si o crestere a volumului de rezervari directe de pe website-urile proprii.

In decursul primilor doi ani de functionare, acest demers va reprezenta o investitie suplimentara in valoare de aproximativ 10% din costul planului digital prezentat in Octombrie 2014. Ea va avea un efect cumulat incepand cu al treilea an.

“Transformarea platformei noastre de distributie intr-o piata deschisa este o initiativa majora a Grupului si rezultatul unei noi abordari a profesiei si modelului nostru de business. AccorHotels pune la dispozitia hotelierilor independenti instrumentele sale digitale, oferind astfel mai multe optiuni hoteliere si destinatii clientilor sai. Devenim o terta parte de incredere, selectiva si transparenta si amplificam o data in plus transformarea asumata de Grup inca din 2013.  Aceste initiative si lansarea noii aplicatii AccorHotels sunt menite sa imbogateasca continutul ecosistemului nostru digital si sa ne consolideze pozitia de pionier si deschizator de drumuri in industria ospitalitatii”, a declarat Sébastien Bazin, AccorHotels Chairman si CEO.

Operatorul lanseaza si cea mai noua versiune a aplicatiei sale mobile AccorHotels. Aplicatiile brandului sunt acum reunite intr-o singura aplicatie care incorporeaza toate hotelurile Grupului, iar din aceasta vara va include si toate locatiile independente oferite pe platforma de rezervari. Aplicatia AccorHotels tinteste sa devina pentru utilizatorii de platforme mobile una din primele trei aplicatii pentru calatorii si ofera o experienta imbogatita in fiecare stadiu al calatoriei, ca de exemplu:

  • Asistenta pre-sedere si in timpul pregatirilor de calatorie: salvarea informatiilor legate de zbor, bilete de tren, serviciul Welcome by Le Club Accorhotels pentru check-in/check-out online rapid si o recapitulare a rezervarilor curente.
  • Pe perioada sederii: acces la presa digitala, ghiduri ale orasului (disponibile incepand din iulie) si alte servicii ce vor fi introduse gradual, in special comenzi de taxi si room service.
  • Post-sedere: management al programului de loialitate.

Actualizarile la fiecare trei saptamani vor asigura imbunatatirea permanenta a aplicatiei AccorHotels.

AccorHotels este prezent in 92 de tari din intreaga lume, cu 3.700 de locatii. Portofoliul sau cuprinde branduri ce acopera un spectru larg: luxury-upscale prin Sofitel, Pullman, MGallery si Grand Mercure si The Sebel, midscale prin Novotel, Suite Novotel, Mercure, Mama Shelter si Adagio si economy prin ibis, ibis Styles, ibis budget, adagio access si hotelF1.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise