AmRest deschide cel de-al doilea restaurant Burger King în România
AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, sărbătorește deschiderea celui de-al doilea restaurant Burger King în România, în data de 13 decembrie. HOME OF THE WHOPPER® va fi în incinta AFI Cotroceni și va avea o echipă de 40 de experți în pregătirea burgerilor pe grătar.
Cu ocazia deschiderii celui de-al doilea restaurant, Burger King a pregătit surprize pentru toți fanii; vouchere și bilete la film în parteneriat cu Cinema City. 100 de fani Whopper vor avea ocazia de a primi un bilet gratuit la orice film ce rulează în Cinema City AFI Cotroceni în perioada 13 decembrie 2019 – 8 martie 2020.
Noul restaurant Burger King din București se va afla în zona dedicată restaurantelor din AFI Cotroceni și va avea nu unul, ci două grătare (ceea ce da, înseamnă și mai mulți burgeri Whopper preparați pe oră), un spațiu de servire generos, opțiunea de refill a băuturilor răcoritoare și va fi deschis de luni până duminică în intervalul orar 09:00 – 23:00.
„Suntem foarte mândri de inaugurarea celui de-al doilea restaurant în România, moment ce reprezintă totodată și o declarație ambițioasă de a accelera creșterea noastră în regiune”, a declarat Alan Laughlin, Președinte Burger King AmRest. „De asemenea, suntem entuziasmați de ceea ce reprezintă acest nou restaurant pentru brand-ul nostru si suntem bucuroși că le putem oferi fanilor Burger King din România un nou loc în care se pot bucura de savoarea faimosului Whopper. Suntem nerăbdători să deschidem noi restaurante, în timp ce avem în vedere creșterea brandului în regiune”.
AmRest și Burger King continuă campania de recrutare în București, cu oferte salariale ce pornesc de la 1.750 lei net (2.950 lei brut) pentru lucrătorii din restaurante și 2.500 – 3.800 lei net (4.250 – 6.500 lei brut) pentru manageri. Printre beneficiile pe care le obțin toți angajații Burger King se numără tichetele de masă, asigurarea medicală și bonusurile adiționale atractive.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. Zilnic, peste 11 milioane de clienți vizitează restaurantele BURGER KING® din întreaga lume și sunt întâmpinați cu servicii de înaltă calitate, produse cu un gust desăvârșit și prețuri accesibile. Înființat în 1954, BURGER KING® este al doilea cel mai mare lanț de restaurante cu servire rapidă din lume.
Cmentariile sunt închise