Armonia, un nou brand pe piata apelor plate de izvor
Compania brasoveana Doripesco, ce detine activitati in domeniile piscicultura, turism si agrement si constructii, a lansat recent brandul de apa plata de izvor Armonia. Brandul Armonia este creat de la zero de catre agentia Saatchi & Saatchi Romania.
“Intr-o piata aglomerata a apelor imbuteliate, dominata de jucatori mari, agentia creeaza de la zero un brand de apa inspirat din energia Brasovului – casa Armonia. In urma unei segmentari a consumatorilor si a identificarii oportunitatilor asociate diferitelor obiceiuri de consum, Saatchi & Saatchi Romania a realizat strategia de produs si de brand, care a fost ulterior declinata la nivel de naming, identitate de brand si design de ambalaj”, spun reprezentantii Saatchi & Saatchi Romania.
Agentia a dezvoltat intregul plan de comunicare in faza de lansare, cu intrare etapizata dinspre regional spre national, atat in Trade-ul Modern si HORECA, cat si in Trade-ul Traditional.
„Prin apa noastra, cu izvor in Padurea Bogatii, am vrut sa ducem un pic din energia si puritatea zonei Brasov oamenilor din oras. Am stiut ca pentru noi, producator local, este o mare provocare sa intram pe o piata asa aglomerata. Dar am avut in agentie un coechipier foarte bun, care ne-a ajutat sa facem lucrurile cum trebuie, pentru a construi un brand competitiv”, a declarat Ruxandra Coc, Director Dezvoltare Doripesco.
Cmentariile sunt închise