Brandul de aparthoteluri Adagio a intrat in portofoliul Orbis Hotel Group
Orbis Group a anuntat lansarea Aparthotels Adagio®, un nou brand de tip aparthotel pe piata din Europa de Est. Prin adaugarea hotelurilor de apartamente Adagio, grupul isi diversifica dezvoltarea retelei, intrand astfel pe piata apartamentelor din centrul oraselor, ca o parghie de accelerare a expansiunii.
Acordul de licenta master cu Adagio SAS confera Orbis dreptul de a dezvolta hoteluri sub denumirile comerciale: Adagio, Adagio access si Adagio premium in 8 tari din Europa de Est: Polonia, Cehia, Ungaria, Romania, Serbia, Estonia, Letonia si Lituania. Acordul de franciza master a fost incheiat pe un termen de 15 ani, cu posibilitatea de prelungire pentru perioade succesive de 5 ani, oferind Orbis acces la toate serviciile, instrumentele, know-how-ul si suportul Adagio SAS dedicate marcilor Adagio.
Aparthotels Adagio® este rezultatul unui joint venture infiintat in 2007 de doua companii care sunt lideri de piata in liniile lor de afaceri: Grupul Pierce & Vacances Centre Parcs, nr. 1 in Europa pentru resedinte de vacanta si AccorHotels, grup lider la nivel global dedicat turismului si stilului de viata.
„Adagio este cea mai buna optiune pentru cei care cauta confortul unui apartament cu servicii hoteliere, pentru mai multa comoditate. Adagio este o marca puternica, ce ofera un spatiu de locuit mai degraba decat o camera de hotel. Adagio este o solutie perfecta pentru sejururile pe termen mediu si lung: intimitate, autonomie si flexibilitate. Acesta este motivul pentru care conceptul s-a bucurat de atat de mult succes in intreaga Europa si intr-un numar tot mai mare de tari din intreaga lume. Cu siguranta, a aduce in portofoliul Orbis un astfel de brand de succes si mult asteptat in Europa de Est, deschide noi frontiere in strategia noastra de dezvoltare”, a declarat Gilles Clavie, Presedinte al Consiliului de Administratie si CEO al Orbis S.A.
„Cazarea in apartamente este mai in voga decat oricand pentru calatorul modern. Piata de calatorie de tip „acasa” a explodat pentru oaspetii de agrement si din ce in ce mai mult pentru oaspetii de afaceri din intreaga Europa. Numarand in prezent 100 de adrese in 11 tari, Adagio combina autonomia unui apartament cu ospitalitatea cazarii la hotel. Extinderea in Europa de Est este un plus binevenit pentru reteaua noastra; multi dintre clientii nostri corporativi actuali au nevoi semnificative de cazare in Polonia si in Europa de Est. Suntem incantati sa lansam marca noastra impreuna cu Orbis, cea mai mare retea de hoteluri din Polonia si Europa de Est”, a precizat Karim Malak, Karim Malak, Deputy CEO al Aparthotels Adagio.
In pretul apartamentelor sunt incluse numeroase servicii, cum ar fi: receptia deschisa 24/7 pentru a primi oaspetii si pentru a oferi informatii, conexiune wifi in zonele publice si toate apartamentele, menaj zilnic, colt de afaceri, fitness, piscina in unele aparthoteluri. Optional, sunt disponibile si servicii precum: mic dejun tip bufet, serviciu de spalatorie si curatatorie chimica, parcare privata.
Cmentariile sunt închise