Brandul Dulcinella se extinde acum și în retail
După expansiunea constantă înregistrată la nivel de unități de desfacere, fabrica Dulcinella începe extinderea națională la nivel de retail. Astfel, în perioada următoare, Dulcinella planifică relocarea fabricii de la Piatra Neamț la București, pe o suprafață de 19.000 de metri pătrați, precum și deschiderea spre zona de private label, atât în România, cât și internațional. Terenul destinat amplasării fabricii de la București a avut ca valoare de tranzacționare suma de 800.000 de euro.
„Am analizat cu atenție piața în ultimii ani. Deși există deschidere spre zona de dulciuri artizanale, 70% dintre români folosesc preponderent lanțurile de retail pentru achiziția de dulciuri și produse de patiserie. Suntem hotărâți să păstrăm standardele înalte de calitate și în același timp să ajungem în casa fiecărui român. Așadar pasul următor este intrarea în supermarketuri, inclusiv sub private label, pentru fiecare dintre brandurile de retail,” a declarat Sergiu Diaconu, reprezentant acționari Dulcinella.
“Recent am vizitat cea mai mare expoziție de private label PLMA, din Amsterdam. Am fost impresionat de câtă aglomerație creează standurile cu produse de patiserie și cofetărie, unde se adună retailerii europeni și reprezentați HoReCa, pentru a găsi producători care au capacitatea de a produce sub mărcile lor. Această deschidere ne încurajează și mai mult să urmăm strategia deja adoptată în acest sens,” a mai spus Sergiu Diaconu.
Dulcinella este un brand fondat în anul 2005, în Republica Moldova. Din 2019 s-a extins și în România cu peste 20 de magazine proprii în 10 orașe, dintre care 7 locații în București, având fabrică la Târgu Neamț și peste 120 angajați. Din 2024, aceasta este deținută de Cornelius H Group, un fond de investiții din Marea Britanie cu rădăcinile tot în Republica Moldova.
Cmentariile sunt închise