Brandul ibis sărbătorește 50 de ani printr-o campanie dedicată generațiilor Z/Y

Primul hotel ibis s-a deschis în România în 2001. Rețeaua numără astăzi 10 hoteluri în țara noastră în București, Timișoara, Arad, Galați, Pitești, Sibiu și Venus, cu un total de 1153 de camere, sub brandurile ibis și ibis styles. Alte trei hoteluri ibis Styles se vor deschide în următorii ani în Cluj, Brașov și Oradea. ibis, care sărbătorește luna aceasta cea de-a 50-a aniversare, a creat categoria de călătorii democratizate atunci când s-a lansat în 1974. Făcând accesibile experiențe de călătorie de calitate și la prețuri accesibile în întreaga lume, ibis a redefinit ospitalitatea economică. Odată cu lansarea noii campanii, Go get it, brandul demonstrează încă o dată importanța călătoriilor pentru toți, celebrând diversele motive care îi inspiră pe oameni să călătorească.

„Acum 50 de ani, ibis a democratizat călătoriile prin introducerea conceptului de ospitalitate economică, oferind oaspeților servicii prietenoase, design deosebit, calitate constantă – toate la un preț accesibil”, explică Jean-Yves Minet, ibis Global Brand President. „ibis a rămas lider în segmentul economic timp de 50 de ani, deoarece știm că oaspeții obțin maximum din călătoriile lor atunci când punem maximum în sejururile lor. Indiferent de motivul călătoriei lor, oriunde s-ar afla în lume, există un ibis care îi ajută pe oaspeți să Go get it.”

Prezent în 79 de țări, ibis a transformat comunități și viețile membrilor echipei sale, cunoscuți drept Heartists. Fondată pe principiile accesibilității, inovației și fiabilității, ibis a fost prima marcă hotelieră din Europa care a făcut accesibil tuturor un sejur confortabil și de înaltă calitate. 

„ibis este unul dintre cele mai cunoscute branduri hoteliere din lume, care crește constant pentru a servi călătorii din întreaga lume, anul trecut găzduind aproape 72 de milioane de sejururi”, adaugă Karelle Lamouche, Chief Commercial Officer, Premium, Midscale & Economy brands al Accor. „Călătoriile au devenit astăzi cea mai importantă experiență «non-esențială», iar cel mai recent studiu global ibis privind intențiile de călătorie arată că unul din trei respondenți intenționează să călătorească mai mult în 2025 decât au făcut-o anul acesta. În întreaga lume, în special în regiunile cu creștere rapidă precum Asia, asistăm la o creștere a populației care călătorește. La ibis, suntem perfect poziționați pentru a răspunde nevoilor în evoluție ale acestei noi generații de călători.”

Astăzi, familia de branduri ibis conduce sectorul hotelier economic global, cu peste 2.600 de hoteluri și aproape 300.000 de camere, prin trei branduri distincte – ibis, ibis Styles și ibis budget. Fiecare experiență de brand oferă un design, o personalitate și o promisiune diferite, dar sunt unificate de spiritul deschis al ibis și de preferințele oaspeților, cum ar fi personalul prietenos, raportul calitate-preț, F&B 24/7 și un somn minunat, datorită premiatului Sweet Bed™ by ibis.

Informațiile obținute de ibis de la 9.000 de consumatori de pe 8 piețe cheie la nivel global – Marea Britanie, SUA, Brazilia, Franța, Germania, India, Australia și China – dezvăluie intențiile și comportamentele care determină călătoriile.

Top 5 surse de inspirație pentru alegerea unei destinații:

  1. 45% – Familie și prieteni
  2. 31% – Interese personale și hobby-uri
  3. 25% – Site-uri/bloguri de călătorie
  4. 20% – YouTube
  5. 20% – Gastronomie și produse alimentare

Călătorii și social media

  • 25% dintre călători sunt de acord că ar rezerva „doar o vacanță pe care am văzut-o în social media” – această cifră crește la 39% pentru Gen Y/Z;
  • Dintre cei care au călătorit într-o destinație pentru că au văzut-o prin intermediul unui influencer sau al rețelelor sociale, 28% au considerat că experiența a fost mai bună decât se așteptau – această cifră a crescut la 44% pentru GenY/Z.

Top trei aspecte care influențează alegerea destinațiilor de către călători:

  1. Costul – 44%,
  2. Împrejurimile (de exemplu, plajă, deșert, munți etc.) – 42%,
  3. Vremea – 33% (42% dintre britanici prioritizează vremea).

Intențiile de călătorie:

  • 72% dintre călători spun că ar prefera să stea într-un hotel mai accesibil și să își ocupe zilele și nopțile cu activități distractive,
  • 58% dintre respondenți au declarat că ei cred că „experiențele sunt mai bune decât lucrurile”,
  • 57% sunt de acord: „Este important pentru mine să experimentez lucruri noi atunci când călătoresc”,
  • 34% dintre respondenții care vor călători în 2025 intenționează să o facă pentru evenimente sau experiențe specifice. De exemplu, concerte de muzică, artă, design, târguri culturale, festivaluri de muzică, evenimente culturale, evenimente sportive.

Raportul integral ibis Trends Report poate fi consultat: click aici.

ibis a colaborat cu Saatchi & Saatchi Londra pentru a concepe și realiza campania globală Go get it. Campania a fost filmată la ibis London Sutton Point. Filmele prezintă cameo-uri ale ibis Heartists® Michael Brandy de la ibis London Sutton Point și Zoltan Fuzesy de la ibis Styles Edinburgh St Andrew Square. Campania a fost lansată pe canalele globale de social media și pe rețelele de televiziune, cu o serie de șapte povești de călătorie emoționante care prezintă povești reale care au loc la hotelurile ibis din întreaga lume, în fiecare zi. Seria de videoclipuri a fost regizată de AB/CD/CD, duo-ul francez de regie premiat format din Clement Dozier și Camille Dauteuille. Împreună, Clement și Camille se specializează în diverse genuri comerciale, își etalează talentul printr-un spectru larg de proiecte, cu o expertiză în relatarea unor povești umane convingătoare, executate cu o regie artistică și o cinematografie impecabile.

 

Cmentariile sunt închise