Brewtiful, un nou concept de franciza tip espresso bar, isi propune sa ajunga la 30 de locatii dupa primul an
Brewtiful, un nou model de franciza, s-a lansat oficial pe piata locala printr-o investitie de 350.000 euro, conceptul presupunand un espresso bar dotat cu espressor, consumabile si cafea premium, amplasat in interiorul unui magazin, banca sau locatie HoReCa, fara a ocupa foarte mult spatiu, dar oferind, in acelasi timp, o experienta deosebita vizitatorilor si clientilor deja existenti. In prezent conceptul functioneaza in 6 locatii in magazine QuickMobile si SOLE din Bucuresti, Cluj-Napoca, Baia-Mare, Timisoara si Constanta. „Brewtiful a fost creat pe conceptul retail-in-retail si isi propune sa creasca numarul de clienti in orice tip de magazin, dar si rata de fidelizare a acestora, prin oferirea vizitatorilor din locatii posibilitatea de a cumpara si o cafea de specialitate, preparata de barista, cu echipamente premium si metode de brewing artizanale”, a declarat Viorel Stoiean, Managing Director-ul Brewtiful.
Investitia intr-o astfel de franciza ajunge la circa 40.000 euro, osciland in functie de specificul retailului in care este amplasata. Suma include, pe langa cele mentionate, si training de specialitate, respectiv un supervizor full time.
”Un business Brewtiful se deschide cu 40.000 euro, investitia putand fi amortizata intr-o perioada de la 1 pana la maxim 2 ani, in functie de locatie. Este important de mentionat ca beneficiul direct al francizei este numarul de vizitatori pe care il genereaza zilnic pentru partener. Astfel, odata cu integrarea unui espresso bar Brewtiful in locatia sa, un partener poate avea un trafic zilnic mai mare cu cca. 50% fata de cel normal”, adauga Viorel Stoiean.
In primul an de la lansare, business-ul isi propune sa acopere toate orasele importante din tara, cu circa 30 de puncte Brewtiful active in diverse lanturi de magazine, banking si HoReCa.
Planul pe termen lung vizeaza extinderea francizei si la nivel international. Tarile vizate sunt cele traditional consumatoare de cafea, respectiv Grecia, Turcia, Polonia, Germania sau Marea Britanie.
Cmentariile sunt închise