Bucharest Restaurant Week: Mâncarea bună ne readuce împreună!
După un an în care pandemia de Covid-19 a lovit puternic industria HoReCa, existența multora dintre restaurante a fost pusă sub semnul întrebării. Pentru a veni în ajutorul lor, Restograf dă startul unui eveniment menit să ne aducă pe toți mai aproape de ceea ce ne place să numim normalitate.
Timp de două săptămâni (între 3 – 17 iunie), Bucharest Restaurant Week adună la un loc cele mai bune restaurante, baruri și cafenele din Capitală – de la micile localuri de cartier, la restaurante elegante – care vor oferi discount-uri de până la 70% la preparatele selectate, celor care doresc să le viziteze (cu rezervare prin Restograf) sau să comande mâncare (prin Tazz by eMag). Iar pentru că scopul este de a veni în sprijinul restaurantelor, înscrierea este gratuită și nu se percepe niciun alt comision sau taxă din vânzări: 0 taxă de înscriere, 0 comision la rezervări, 0 comision la livrări, 0 comision din vânzări. Restaurantele participante și preparatele pe care le propun vor putea fi accesate pe site-ul bucharestrestaurantweek.ro, iar clienții pot alege dacă să ia masa în oraș, sau să comande acasă.
În plus, toți clienții care participă la Bucharest Restaurant Week sunt înscriși la un super concurs al cărui mare premiu este o mașină Tesla, plus zeci de iPhone 12 Pro, Airpods sau Apple Watch, trotinete, kituri de barman, vouchere și multe altele.
„Știm cât de greu a fost acest ultim an, care a venit cu provocări nemaiîntâlnite pentru toți cei din industria restaurantelor. Ne-am dorit să facem ceva pentru a-i sprijini, pentru a-i ajuta să atragă un număr mai mare de clienți și să-și revitalizeze afacerile. În același timp, am vrut să le dăm și oaspeților șansa de a profita de mâncare bună, la prețuri cât mai mici. Și uite așa să reactivăm această comunitate sudată, a celor pasionați de mâncare și de ieșirile în oraș. Pentru că Bucharest Restaurant Week este un eveniment despre oameni, pentru oameni, care celebrează lumea vibrantă a localurilor bucureștene. Și pentru că mâncarea bună ne readuce împreună”, spune Radu Dumitrescu, CEO Restograf.
Astfel, Bucharest Restaurant Week încurajează localurile să le ofere oaspeților preparate deosebite, la prețuri imbatabile, iar pe oaspeți să sprijine, la rândul lor, restaurantele și micile afaceri locale, într-o perioadă în care au atât de multă nevoie de susținere. Localurile au șansa de a atrage un număr mai mare de oaspeți și de a-și crește vânzările, iar oaspeții au acces la preparate cu un prețuri excelente, de la cele mai bune restaurante, și sunt conectați la experiențe noi.
Bucharest Restaurant Week este un eveniment prezentat de Mastercard, sponsorizat de Coca Cola, sprijinit de Birra Moretti, livrat de Tazz by eMag și organizat de Restograf
Cmentariile sunt închise