Campania #livramacasa a generat o creștere a comenzilor de 150% pentru 200 de restaurante din București
Restaurantele sunt încă închise pentru public, însă multe dintre bucătării au rămas deschise în toată această perioadă pentru livrări. Pentru unele afaceri locale din horeca, criza generată de pandemie a însemnat primul contact cu sistemul de livrare prin platformele de food ordering, extinderea acitivității prin înființarea de cloud kitchens sau un ”wake-up call” cu efecte pozitive pe termen lung. În acest context, parteneriatul cu platforma foodpanda s-a dovedit a fi unul avantajos pentru antreprenorii care au reacționat rapid la schimbările din piață, dar și pentru angajații afacerilor afectate de criză.
În ultimele 2 luni, platforma foodpanda a listat 1043 de restaurante noi. Datorită plății săptămânale instituite de companie, acestea și-au putut gestiona mai bine bugetele, operațiunile și stocul de mărfuri. În plus, listarea celor peste 1.000 de unități în platforma foodpanda a contribuit și la crearea a 1.500 de locuri de muncă pentru livratori.
Prin campania #livramacasa, foodpanda a oferit clienților 30% reducere din prețul comenzii pentru circa 200 de restaurante din București și livrare gratuită, iar restaurantelor oportunitatea de a-și face cunoscute poveștile printr-o campanie de marketing multi-channel care a arătat imaginea reală a provocărilor cu care se confruntă industria și modul în care reușește să le depășească. În urma acestei inițiative, numărul de comenzi primite de restaurantele înscrise în campanie au crescut și cu 150%.
Cele mai multe dintre restaurante au ajustat meniul în jurul preparatelor populare pe segmentul delivery și a celor care pot fi livrate fără a-și pierde gustul sau textura, iar una dintre preocupările majore a fost găsirea soluțiilor de ambalare potrivite fiecărui tip de produs. Pentru a răspunde cât mai bine tendințelor de consum, în meniurile restaurantelor au apărut preparatele ”ready to cook”. Din preocuparea crescută a restaurantelor pentru generarea unui avantaj competitiv, principalul câștigător este clientul, care beneficiază de gust mai bun și o calitate superioară a preparatelor livrate.
Pizza, kebap de pui, preparatele de pui în lipie, coastele de porc și burgerii au fost cele mai populare feluri de mâncare pregătite în bucătăriile restaurantelor înscrise în campania #livramacasa. Dintre acestea, topul comenzilor este deținut de Trenta Pizza, Calif, Dristor Doner, Fabio Pizza și Graffiti Urban Food.
Foodpanda a continuat să susțină afacerile locale și a lansat campania #livramacasa cu 30% reducere la o selecție de preparate și în Cluj. În București, utilizatorii platformei beneficiază până în luna iunie de 20% reducere la comenzi plasate către 150 de restaurante.
Platforma de food delivery foodpanda, parte a grupului internațional Delivery Hero, este cel mai mare jucător din segmentul său pe piața din România, colaborând cu peste 2700 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila, Satu Mare, Piatra Neamț, Râmnicu Vâlcea, Focșani, Târgoviște și Alba Iulia.
Cmentariile sunt închise