Ce restaurante si cafenele sunt in cel mai nou mall din Capitala. Lantul Sushi Terra, originar din Rusia, va deschide primul sau restaurant din Romania
In urma deschiderii noului restaurant din centrul comercial Veranda Mall, lantul Mc Donald’s ajunge la un total de 68 de locatii, in 21 de orase. Noul restaurant a necesitat o investitie de circa 2,5 milioane lei si ocupa o suprafata de 240 mp. Potrivit reprezentantilor companiei, acesta este unul dintre primele restaurante in care va fi introdus noul sistem de operare, un sistem ce presupune o schimbare majora in ceea ce priveste modul de organizare a bucatariei, dar si experienta clientilor in restaurant.
KFC a deschis in Veranda Mall cel de-al 62-lea restaurant al sau, in urma unei investitii de 350.000 euro. Noua locatie acopera o suprafata de 159,97 mp si are 35 de angajati. De la inceputul acestui an, KFC a mai deschis inca patru restaurante.
Cel mai nou restaurant Oro Toro s-a deschis in zona de food court a centrului comercial Veranda, fiind cea de-a 11-a unitate a lantului. Conceptul de fast food Oro Toro este prezent in AFI Palace Cotroceni, Promenada Mall, Mega Mall, Baneasa Shopping City, Plaza Romania, Bucuresti Mall (Vitan), Park Lake si Vulcan Value Centre, dar si in Brasov si Timisoara.
Noua cafenea Starbucks ocupa un spatiu interior in zona de restaurante de la parterul centrului comercial, langa una dintre intrari, si dispune si de o terasa. Este prima cafenea Starbucks din aceasta zona, si are un design inspirat de prima locatie deschisa la nivel mondial, in anul 1971, in Seattle.
Zona de restaurante, siuata la intrarea denumita Amfiteatru, mai cuprinde si locatiie ale brandurilor Pizza Coloseum, Noodle Pack, K-Grill, Toan’s sau cofetaria Sweet by MarVio.
De asemenea, oferta de restaurante va fi completata in curand de prima locatie de pe piata romaneasca a lantului originar din Rusia si prezent si in Republica Moldova, Sushi Terra, ce ofera un preparate cu specific japonez.
Centrul comercial Veranda Mall este amplasat in zona Obor, o zona comerciala traditionala din Bucuresti. Investitia s-a ridicat la circa 60 de milioane de euro. Centrul comercial are o suprafata de 30.000 de metri patrati, incluzand aproximativ 100 de spatii comerciale si dispune de o parcare cu aproximativ 1.200 de locuri.
Veranda reprezinta un concept de mall de proximitate, si a fost proiectat de arhitectii englezi Chapman Taylor si Studio 10M, iar interiorul poarta semnatura Square One.
Cmentariile sunt închise