“Ceva bun” în ambalajele Snick
Știm cu toții că prima impresie contează, uneori pentru că devine singura impresie despre un produs. De aceea, în retail în general și în industria alimentară în particular, ambalajul are o contribuție semnificativă la această primă impresie. Prezentarea produselor alimentare face apel la simțurile consumatorului, iar un ambalaj premium încurajează achiziția în sine, cu impact pe termen lung asupra încrederii acordate companiei producătoare sau unei mărci. Asocierea dintre ambalaj și marcă a devenit parte a procesului de cumpărare, în special prin faptul că poate scurta timpul acordat deciziei de cumpărare.
Odată identificat produsul, respectiv ambalajul familiar, consumatorul deja se simte încrezător în alegerea făcută. De aceea, Snick Ambalaje pune preț pe furnizarea de ambalaje de calitate și comunicarea prin intermediul acestora – calitatea materialelor în care sunt ambalate produsele alimentare preferate evocă în consumator experiențe plăcute și dorința de a le repeta. Iată de ce mirosul de cozonac nu este singurul care amintește de prăjiturile bunicii, ambalajul sau prezentarea acestuia ne poate transporta în sufrageria familiară în care felii generoase de cozonac erau servite pe platou argintiu cu o cană de lapte alături. Cultivând anumite obiceiuri de consum, publicul țintă ajunge să se aștepte la o anume coerență în comunicare, inclusiv prin intermediul ambalajelor.
Ambalajul este cea mai simplă abordare când vorbim de segmentarea gamei de clienți. Copiii și vor îndrepta atenția către produsele ambalate în culori vii, iar persoanele preocupate de protejarea mediul înconjurător vor alege conștient ambalajele care imită materialele naturale de exemplu. Snick Ambalaje încurajează furnizorii de produse de panificație sau cofetărie să-și acorde timp pentru a alege din oferta prezentată, exact acele produse care se potrivesc cel mai bine segmentului lor de piață și consumatorilor. De obicei, cumpărarea dulciurilor este o experiență plăcută, iar ambalajul poate contribui decisiv la creșterea numărului de clienți mulțumiți care se vor întoarce să cumpere din nou și din nou.
Materiale pe bază de hârtie folosite în cofetărie și panificație sunt: tăvi de copt, cutii pentru prăjituri, hârtia de copt simplă sau cerată și chesele destinate coacerii brioșelor sau tartelor. Tăvile de copt din hârtie sunt alternativa ecologică față de tăvile din plastic sau folie de aluminiu. Fabricate din carton ondulat, tăvile de copt sunt fabricate dintr-o resursă regenerabilă și pot fi reciclate; sunt adecvate contactului direct cu alimentele și rezistente la căldură, oferind confort maxim producătorilor.
Chesele au fost special concepute pentru a garanta un produs final aspectuos al cărui ambalaj e îndepărtat cu ușurință – un lucru esențial când vorbim de exemplu de prăjituri delicate. Nu trebuie să neglijăm nici aspectul păstrării igienei la manipularea acestora, iar reducerea uzurii tăvilor clasice sau chiar eliminarea lor din procesul de fabricație este un alt avantaj al folosirii cheselor când e vorba volume mari.
Ambalajele pentru produse de panificație și cofetărie e de dorit să vizeze creșterea eficienței, să satisfacă cerințele crescute pentru sustenabilitate și durabilitate. Găsirea de soluții de ambalare ancorate în prezent au în vedere impactul pe termen lung: economic, asupra mediului și social.
Cmentariile sunt închise