Grupul City Grill își adaugă în portofoliu divizia Delivery
În urmă cu doar două săptămâni, în cadrul primei conferințe organizate în aer liber – HORA Re:Start, Daniel Mischie anunța iminenta lansare a Diviziei Delivery din cadrul City Grill Grup. De altfel, tot CEO-ul City Grill este cel care într-un recent interviu afirma despre abordarea adecvată din ospitalitate pe durata perioadei de alertă și nu numai:
“Este nevoie de #curaj să-ți păstrezi toți angajații, deși ai încasări zero, pentru că știi cât de greu este să construiești din nou o echipă și cât de importanți sunt oamenii în această industrie. Este nevoie de #curaj să-ți redefinești peste noapte business-ul pentru a putea avea în continuare o afacere.”
Iată că momentul lansării nu s-a lăsat așteptat și City Grill operează deja pe site-ul delivery.citygrill.ro, cu număr scurt dedicat – 021.9955 pentru comenzi și un slogan care transmite atât ideea de livrări în maximum o oră, cât și satisfacerea unor ‘mofturi’ culinare – Need 4 Food. Livrările se efectuează cu ajutorul flotei proprii formată din 25 de mașini, asigură acoperire pentru capitală și este unicul serviciu de delivery cu program de fidelizare – Out4Food. City Grill Delivery este disponibil și prin intermediul aplicației dedicate, dar sunt prezenți și pe alte platforme de delivery ce se estimează că vor cumula 20% din comenzi. Vorbim de continuarea firească în noul context economico-social a unei povești începute în mai 2004, în București, din dorința de a crea un spațiu prietenos, în care atât românii, cât și colaboratorii lor străini să se simtă răsfățați. Bucătăria este un melanj de mâncăruri tradiționale și preparate de inspirație internațională; unite de atot-cuprinzătoarea bucătărie tradițional urbană cu o echipă de 60 de angajați (bucătari, livratori, operatori call-center).
Dacă în prima săptămână s-au cumulat 1.000 de produse comandate, se așteaptă ca acestea să urmeze un trend ascend către 10.000 pe saptamană și o estimă de 20-25% din cifra de afaceri a grupului. Momentan meniul online cuprinde 66 de preparate, unele deja consacrate, dar și câteva surprize. Valoarea medie a comenzilor s-a ridicat la 100 lei, iar cele mai vândute feluri au fost: ciorba de pui, mititeii și sarmalele cu mămăligă. În condițiile actuale și conform primelor rapoarte, 80% din comenzile efectuate au fost livrate către domiciliu, nu birouri. Pentru divizia Delivery s-a alocat o bucătărie centrală și ambalajele folosite alese sunt prietenoase cu mediul înconjurător.
Vă reamintim că la începutul acestui an, Grupul City Grill miza pe o creștere de 12% a cifrei de afaceri pe fondul extinderii cu noi restaurante, dar și al interesului crescut al oaspeților lor pentru preparate culinare din bucătăria tradițională românească. De asemenea, grupul City Grill este considerat cel mai mare angajator român din domeniul ospitalității. Prin lansarea unei divizii dedicate segmentului livrărilor, grupul demonstrează încă o dată că obstacolele, pot și depășite, nu neapărat cu ușurință, dar prin eforturi continue, un simț al realității dezvoltat și investiții semnificative.
Cmentariile sunt închise