City Grill dezvolta aplicatia Out4Food, introducand posibilitatea achitarii notei de plata direct de pe mobil
Grupul City Grill a implementat, in urma unui parteneriat cu Raiffeisen Bank, o noua modalitate de plata, si anume posibilitatea de a achita nota de plata direct de pe mobil, prin intermediul aplicatiei Out4food. Astfel, posesorii de card care utilizeaza un smartphone de tip ANDROID sau IOS si care au aplicatia „Out4Food” pot face plata direct din aplicatie, cu ajutorul serviciului Raiffeisen E-commerce.
“Aplicatia Out4Food este un instrument care aduce new business, iar cifrelepe care le genereaza sustin acest lucru. Functiunea de plata direct prin aplicatie, dezvoltata in parteneriat cu Raiffeisen Bank, a generat, in primele zile de la lansare, cateva sute de tranzactii, fiind un real succes. Aceasta este inca o dovada a faptului ca tinerii din generatia millennials sunt core targetul nostru, asa cum ne si arata rapoartele psihografice si demografice”, a declarat Ramona Popescu, marketing manager al grupului City Grill.
Dupa patru ani de functionare a aplicatiei Out4Food, sunt peste 100.000 de clienti inrolati in program, cu ajutorul carora s-au efectuat aproximativ 1.500.000 de tranzactii. In program exista de la clienti cu o singura tranzactie, pana la recordul de 1.563 de tranzactii pentru un singur client.
In primele opt luni ale anului 2016 s-a inregistrat, comparativ cu aceeasi perioada a anului trecut, o crestere a tranzactiilor prin intermediul plaformei Out4Food cu 5,96%, iar totalul veniturilor a crescut cu 9,60%. Cresterea medie a incasarilor pe tranzactie a fost de 4,84%.
“Incercam sa fim cat mai creativi atunci cand lansam oferte prin program, dar si satinem cont de feedback-ul constant pe care ni-l dau clientii. Cu cat ne apropiem mai mult de ceea ce isi doresc, cu atat cifrele generate de acest program vor prezenta evolutii pozitive”, a mai declarat Ramona Popescu, Marketing Manager, Grupul City Grill.
Proiectul Out4Food a fost dezvoltat in parteneriat cu Expremio Marketing, o divizie a Bit-Soft si a presupus o investitie de cateva zeci de mii de euro, bani investiti in soft, carduri printate, aplicatie si training.
Grupul City Grill are in prezent in portofoliu 7 branduri – restaurantele City Grill, Trattoria Buongiorno, Hanu’ Berarilor, Caru’ cu Bere , Pescarus, Hanu’ lui Manuc, si Cafenelele City Cafe si 17 locatii.
Cmentariile sunt închise