Clatette, primul brand romanesc de clatite ready made, realizate din ingrediente naturale, se lanseaza pe piata
Grupul de firme Presage/Micro Food Company, cu capital 100% romanesc, a anuntat oficial deschiderea primei Fabrici de clatite ready made si lansarea pe piata a brandului Clatette, rezultat al unei investitii de peste 130 de mii de euro, investiti in amenajare spatiu, utilaje productie si ambalare, masina transport, softuri de gestiune, echipamente de lucru, analize si certificari pentru standarde food safety, branding si marketing.
Sub brandul Clatette se realizeaza cel putin 10 retete de clatite, insa pentru inceput in piata au fost distribuite 7 dintre acestea: 5 ca baze pentru pentru deserturi – foi de clatite simple cu faina alba, cu cacao&rom, cu scortisoara, cu vanilie Bourbon, cu menta uscata maruntita si 2 retete fara zahar, ce pot fi folosite ca baze pentru gustari rapide -: foi de clatite cu faina integrala (fara zahar) si cu busuioc uscat maruntit.
Toate clatitele sunt rafinate, cu un gramaj de 200 – 250gr/pac, un tabel nutritional foarte echilibrat si adaos redus de zahar.
Clatitele proaspete, din ingrediente naturale, se distribuie si pe canale Horeca, cu precadere in cantinele scolilor si gradinitelor publice si private, si, de asemenea, pot fi comandate si pentru petreceri corporate sau private.
Pentru consumatori, clatitele Clatette pot fi gasite, momentan, pe rafturile magazinelor Auchan din Bucuresti, in trei sortimente: foi de clatite clasic (faina, oua, lapte), foi de clatite cu cacao&rom, foi de clatite cu scortisoara. Produsul finit, care se regaseste pe rafturile magazinelor, consta in impachetarea a 12 foi de clatite proaspete, produse din ingrediente naturale, ambalate in vid.
„Am gandit acest produs avand in minte 2 lucruri: femeia moderna, mai mult sau mai putin sofisticata, independenta, foarte activa, care prefera sa petreaca fara griji cat mai mult timp cu familia sau cu prietenii, fara sa petreaca prea mult timp in bucatarie, dar care este totusi foarte atenta la eticheta produselor pe care le achizitioneaza si le pregateste pentru cei dragi. Uitandu-ne la trend-ul crescator de consum al produselor ready meal si fresh food, din ultimii doi ani, coroborat cu atentia sporita a romanilor pentru produse autohtone si clean label, sunt optimista in reusita proiectului nostru si in dezvoltarea urmatoarelor sortimente pe care le avem in lucru, cu adresabilitate si mai mare, incluzand consumatorul in miscare, ce prefera gustari ready To Go”, a declarat Georgiana Gheorghe, fondatoare Clatette.
Cmentariile sunt închise