Competitia din piata de food delivery, tot mai stransa: platforma gloabala FoodEx a intrat in Romania

La nici o luna de zile de la lansarea oficiala a Uber Eats si Glovo, platforma globala FoodEx intra pe piata romaneasca, „promitand” utilizatorilor rapiditate si usurinta in utilizare, precum si un sistem de fidelizare pe baza de puncte.

Ca si ceilalti jucatori din piata, FoodEx se lanseaza initial in Capitala, insa va acoperi si onele limitrofe. Deja in platforma sunt integrate circa 2.000 de restaurante, de la cele cu preparate specifice bucatariei mediteraneene, frantuzesti, americane pana la cele asiatice sau orientale.

„FoodEx este puntea de legatura dintre restaurante si clienti, facilitand plasarea si livrarea comezilor. In acest fel, clientii vor avea acces la toate restaurantele lor preferate intr-un singur loc, economisind timp pretios, in timp ce sunt in permanenta informati cu privire la cele mai importante puncte de interes: pretul mancarii si timpul de livrare”, spun reprezentantii companiei.

Potrivit acestora, cele doua ingrediente de baza pe care a fost construita platforma FoodEx sunt rapiditatea si usurinta in utilizare: rapiditatea se traduce prin gasirea facila, in doar cateva secunde, a restaurantului preferat pentru fiecare utilizator, dar si prin timpul necesar pentru plasarea comenzii: mai putin de 1 minut.
Developerii platformei au creat un design fresh si inovativ, bazat pe progrese tehnologice, construit in jurul clientilor si al partenerilor. Plasarea unei comenzi este foarte usoara, chiar intuitiva, precum verificarea unui cont din social media.
Utilizatorii pot accesa platforma atat de pe un computer desktop, pe site-ul www.foodex.com, cat si din aplicatia mobila FoodEx, pe care o pot descarca atat din Google Play, cat si din App Store.

FoodEx va lansa si un sistem de loializare prin puncte, de care clientii fideli vor putea beneficia pentru reduceri la comenzile efectuate. Clientii vor avea si optiunea de precomanda, prin care pot comanda mancarea preferata si pot alege chiar ei ziua si ora de livrare a acesteia. In plus, prin sistemul sau inteligent de constructie, platforma tine minte comenzile anterioare si, in functie de acestea, va face sugestii de restaurante.

FoodEx este o platforma online internationala de comenzi si livrare de mancare, una din companiile parentale fiind Compania de Advertising AdNow. Planurile companiei vizeaza intrarea in 11 tari din Europa de Est, Orientul Mijlociu si Asia in urmatorul an.

Cmentariile sunt închise