Conceptul La Mia Cucina da Massimo, lansat in premiera, la Timisoara

La Mia Cucina da Massimo, un concept de locatie Horeca inovator a fost lansat recent, in premiera mondiala, la Timisoara. „La Mia Cucina da Massimo reprezinta proiectul pilot, prima unitate al unui nou concept international de licentiere. Locatia va invita sa descoperiti specialitati italienesti delicioase si sofisticate, preparate din ingrediente exclusive, provenite din regiunea Emilia Romagna, cunoscuta la nivel mondial pentru realizarea celor mai bune specialitati italienesti. Unicitatea si viabilitatea conceptului rezulta din combinatia a trei competente perfectionate de-a lungul timpului de catre noi: la mia cucina, bucataria italiana autentica, la caffetteria, barul tipic italian si dolci e gelati, inghetata artizanala si deserturile specific italienesti. La Mia Cucina da Massimo a fost dezvoltat si realizat de Segafredo Zanetti Espresso Services Ltd. (SZE Services Ltd.), o companie creata in sistem joint venture de Massimo Zanetti Beverage Group (MZB Group) unul dintre cei mai importanti operatori pe piata mondiala a produselor destinate segmentului Horeca, respectiv Bibas Group, un grup de firme brasovean cu peste 15 ani de activitate in domeniul de profil. De asemenea, dorim sa-i multumim lui Ovidiu Samoila pentru parteneriatul care a facut posibila realizarea acestui concept original aici, in Timisoara”, au declarat la ceremonia de deschidere Pascal Héritier, COO al MZB Group si Csaba Salamon, COO al SZE Services Ltd.

IMG_1211

Evenimentul s-a bucurat de prezenta lui Massimo Zanetti, presedintele MZB Group, si a membrilor importanti din boardul de directori al MZB Group.

La Mia Cucina da Massimo promoveaza specialitatile bucatariei italiene traditionale atat de populare peste tot in lume. Desigur, traditia variaza in functie de arii geografice si prezinta diferente de nuanta in functie de viziunea celui care o pune in practica.

In aceste conditii, unicitatea si nucleul solid al meniului din La Mia Cucina da Massimo este data de selectia ingredientelor de baza cu renume mondial, provenite din regiunea Emilia Romagna si certificate IGP (Indicazione Georgrafica Protetta). E suficient sa amintim doar cunoscutele Parmigiano-Reggiano, prosciutto di Parma, salumi di Modena sau Aceto Balsamico tradizionale di Modena.

IMG_1243

Meniul traditional ofera a varietate generoasa de categorii de specialitati – sandwich, toaste, frittata, piadina, insalate, antipasti, paste, pizza –, specialitati menite sa-i impresioneze si pe cei mai exigenti iubitori ai bucatariei italiene.

Dincolo de clasica cultura espresso, bazata pe solutiile brandului Segafredo Zanetti, La Mia Cucina da Massimo introduce inovatii importante. Categoria specialitatilor de cafea se imbogateste acum cu flat white, cold brewed coffee (bautura de cafea extrasa la rece, in urma unui procedeu cu durata de 8-12 ore) si frappé-uri pe baza de inghetata artizanala.

Noutati absolute ale meniului de bauturi sunt si Galvanina Bio Soft Drinks produse din apa minerala a celor mai vechi izvoare italiene si din sucul stors al fructelor proaspete.

In fine, meniul de bauturi propune o selectie exclusiva de vinuri italienesti DOC si DOCG din zonele: Veneto, Friuli, Liguria, Marche, Piemont si Sicilia.

Competenta dolci e gelato nu doar completeaza profilul conceptului La Mia Cucina da Massimo, ci ii confera un caracter integral, coerent. Inghetata artizanala, compozitiile de cupe care se realizeaza din ea si deserturile artizanalse se prepara zilnic din ingrediente proaspete si materii prime furnizate de liderul mondial in dezvoltarea de produse si idei pentru segmentul inghetatei artizanale, compania italiana MEC3. Specialitatile prezentate in meniu au la baza ingrediente naturale, lipsite de adaosuri chimicale sau artificiale si sunt caracterizate de continua preocupare pentru inovatie si constiinta caracterului sanatos.

La Mia Cucina da Massimo este un proiect pilot al unei noi retele globale pe care SZE Services Ltd. doreste sa le dezvolte in urmatorii ani. Compania dezvolta concepte in virtutea unei viziuni de 360° asupra industriei ospitalitatii. In spiritul acestei viziuni, conceptul se subordoneaza intotdeauna pre-definirii profilului locatiei (shop profile thinking), la care se adapteaza cele 7 elemente strategice cheie (7 strategic themes approach):

  • dezvoltarea si planificarea conceptului,
  • realizarea shop fitting-ului si furnizarea echipamentelor profesionale,
  • furnizarea materiilor prime food si non-food,
  • trainingurile si implementarile de produse,
  • solutiile de marketing, dezvoltarea si inovarea de produse,
  • reteaua de logistica si de suport,
  • serviciile complementare de suport.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise