Concursul pentru noua eticheta young.LILIAC se desfasoara in perioada 18 septembrie-18 octombrie
Crama Liliac a dat deja startul concursului de eticheta noua pentru sub brandul young.LILIAC, anul acesta venind cu un concept nou – “Label The Unlabeled”, menit sa incurajeze depasirea limitelor creative. Noua eticheta este dedicata gamei young.LILIAC, recolta 2018.
Concursul young.LILIAC, ajuns la cea de-a saptea editie, a devenit deja o traditie, ideea proiectului fiind aceea de a incuraja tinerii creativi sa-si imagineze eticheta pentru urmatorul an, pornind de la premisele brandului.
Concursul se desfasoara in perioada 18 Septembrie – 18 Octombrie, iar toti cei ce se identifica cu povestea young.LILIAC sunt invitati sa se inscrie pe site-ul: http://labeltheunlabeled.com/.
Anul acesta, crama LILIAC a marit miza concursului si a pregatit 2 SUPER PREMII, premiul cel mare fiind in valoare de 1500 euro, la care se adauga si alte suprize, printre care si mult doritele vizite la crama, in Batos, judetul Mures.
Propunerea creativa castigatoare a editiei trecute îi aparține Monicăi Juganaru, o tânără extrem de talentată, studentă la Universitatea de Arhitectură și Urbanism Ion Mincu. Noua etichetă prezinta perfect valorile brandului young.LILIAC. Urban, cool, nonconformist, liber, atribute regăsite în stilul de viață al generației tinere. Ideea Monicai a fost pe cat de simpla, pe atat de plina de simbolistica: oamenii, indiferent de sex, varsta sau rasa, se pot distra la fel de bine impreuna, pot forma un grup omogen si pot savura bautura preferata.
young.LILIAC poate fi gasit în 3 cupaje răcoritoare: young.LILIAC Fresh – produs dintr-un cupaj de Sauvignon Blanc & Muscat Ottonel; young.LILIAC Fruity – Fetească Alba & Fetească Regală / young.LILIAC LightRose – Feteasca Neagră.
Cmentariile sunt închise