Conventa Trend Bar pornește din nou la drum – trei evenimente în trei zile, în trei țări.

Evenimentul educațional revine pentru un nou sezon de evenimente live și pătrunzătoare. Împreună cu persoane inspirate, care conduc schimbarea în industria reuniunilor, vă veți scufunda cu capul înainte în viitorul evenimentelor și al marketingului și în transformarea durabilă a evenimentelor.

Conventa Trend Bar începe la ora 13.00 pe 08 iunie și va fi găzduit cu amabilitate de Crowne Plaza, București.
Două dintre subiectele virale care au entuziasmat industria reuniunilor în ultimele luni vor face parte din program – „Green or just coloured in green?” ” și „High Tech sau High Touch?„.

Conventa Trend Bar este un eveniment educațional, gratuit și non-profit, cu misiunea de a ajuta hotelurile și destinațiile să își dezvolte mai bine potențialul MICE. Evenimentul este gratuit, înregistrarea este obligatorie, disponibilă prin intermediul următorului link: Înregistrare pentru Conventa Trend Bar, București sau direct prin LinkedIn: Înscriere la eveniment

Speakeri invitați:

  • Doamna Simona Constantinescu, Președinte al FIHR și CEO al Ana Hotels
  • Domnul Ivaylo Kozhuharov, Hotel Experts – Intelligent Hospitality Solutions & Trusted Partner of TouchMenu
  • Doamna Codruța Popescu, Director General la Go Travel SunMedair Group
  • Doamna Dides Kurtulus, Director de vânzări la JW Marriott Bucharest Grand Hotel
  • Invitat special – domnul Gorazd Cad

Gorazd Cad este un planificator de întâlniri experimentat care și-a dedicat 25 de ani din viață industriei de reuniuni și evenimente.


Gorazd compară adesea industria reuniunilor cu rock’n’roll-ul. Pentru el, rock’n’roll-ul este mult mai mult decât un simplu gen muzical. Este pasiune, dedicare și străduința de a fi diferit. Înseamnă să arăți tot ce ai mai bun din ceea ce ai cu toată inima și vocea ta la momentul potrivit. Înseamnă să-ți impresionezi publicul și să lași o impresie. Înseamnă să stabilești o conexiune autentică cu fiecare participant și să le asculți dorințele. Este să te asiguri că participanții devin fanii tăi. Secretul și esența rock’n’roll-ului este o idee bună. Cele mai bune idei sunt simple, clare și lipsite de ambiguitate. Cele care vorbesc inimii și sufletului. La fel ca muzica, evenimentele sunt un limbaj universal pe care toată lumea îl înțelege.
Este, de asemenea, fondatorul și directorul agenției de marketing și evenimente Toleranca Marketing. Încă din 2006, organizează evenimente în cadrul companiei de familie, împreună cu soția sa Natalija. Cel mai cunoscut proiect al său este Conventa, care conectează cu succes industria regională a reuniunilor din 2007. Rolul său în cadrul companiei este de marketing și dezvoltare. Gorazd este autorul a numeroase articole și redactor-șef al Kongres Magazine, una dintre cele mai citite platforme media internaționale.

Cmentariile sunt închise