Crama Ceptura a lansat trei noi game de vinuri, una destinata si segmentului Horeca

Producatorul Crama Ceptura, prezent pe piata romaneasca de peste 10 ani, si-a imbogatit portofoliul cu trei noi game de vin – Cervus Magnus Monte, Astrum Cervi si Cervus Cepturum.

Dintre cele trei noi game, Cervus Magnus Monte este gama premium si cuprinde patru sortimente de vin rosu sec, trei sortimente de vin alb sec si un sortiment rose sec. Astrum Cervi are are sortimente de vin, iar Cervus Cepturum inca opt sortimente de vin.

Gama premium, Cervus Magnus Monte, este singura care este disponibila atat in Horeca cat si in retail, in timp ce celalalte doua game – Astrum Cervi si Cervus Cepturum -, se gasesc numai in retail, mai putin in Lidl.

Identitatea vizuala are drept element principal soarele, alaturi de un cerb care, asa cum spune legenda, coboara din muntii ce inconjoara podgoriile din Dealu Mare si se imblanzeste in caldura acestui tinut.

“Nu numai ca avem la dispozitie cele mai moderne mijloace de producere a vinurilor, dar avem un avantaj incredibil pentru ca podgoriile noastre sunt in Dealu Mare, unde soarele straluceste cu 14 zile in plus pe an. Pentru noi a fost vital sa valorificam acest lucru, tocmai de aceea soarele este sursa noastra de inspiratie in crearea identitatii vizuale. Fiecare sticla de vin are o savoare unica, in cea mai mare parte datorita acestei oportunitati, de a avea soarele de partea noastra”, a declarat Marcel Grajdieru, CEO al Cramei Ceptura.

carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise