Crama Liliac anunta o crestere de peste 30% a cifrei de afaceri si lansarea primului sau vin spumant
amb Wine Company, parte a consortiului austriac amb Holding si compania fondatoare a Cramei LILIAC, a inregistrat o cifra de afaceri de 1,6 milioane euro in 2017, in crestere cu 33% fata de anul anterior, depasind asteptarile companiei.
Obiectivele pentru anul in curs vizeaza consolidarea pozitiei pe piata vinurilor premium si atingerea unei cifre de afaceri de 1,75 milioane euro, reprezentand o crestere de doar 10%, pe fondul recoltei mai slabe din 2017.
Pe termen scurt, oficialii companiei au anuntat investitii de un milion de euro in extinderea cramei, pana in 2019.
In prezent, crama are o capacitate de productie totala de peste 300.000 l in rezervoare de inox si 150 de butoaie din lemn de stejar transilvanean, iar capacitatea va fi extinsa pana la 400.000 l.
Pentru anul acesta, crama LILIAC anunta o noua premiera, si anume lansarea primului vin spumant, Sparkling by LILIAC, produs dupa metoda traditionala (methode champagnaise), din Feteasca Alba si Chardonnay, tinut 30 de luni pe drojdie. Incepand cu luna iulie, noul spumant va fi disponibil in magazine specializate si in anumite restaurante.
Vinurile din gama Private Selection sunt productii editie limitata, realizate din cei mai buni struguri din vita de vie, selectati cu grija, manual, de catre personal calificat.
Randamentele controlate ale vitei de vie, fertilizarea bio cu gunoi de grajd de la fermele din regiune, atentia marita pentru calitatea fiecarui ciorchine, dau nastere acestor vinuri cu caracteristici remarcabile.
Reperul portofoliului ramane TITAN Feteasca Neagra, vin produs prima data in 2013, intr-o editie limitata de 600 de sticle. In 2016 a fost lansat pe piata, iar succesul a fost fulminant, productia fiind sold out in cateva luni. In 2018, crama LILIAC reediteaza vinul, de aceasta data Titan Feteasca Neagra 2015, intr-o editie limitata la 900 de sticle, mai exact 3 barili.
In septembrie 2015, crama LILIAC a lansat vinurile reper din Gama Private Selection: Merlot 2013, Pinot Noir 2013 si primul Orange Wine din Romania. Preturile acestor vinuri se afla in categoria high premium si sunt cuprinse intre 78 lei si 150 lei.
In ceea ce priveste vanzarile, volumul de sticle vandute a inregistrat un trend crescator constant, cu o crestere de 25% atingand un prag de 340.000 sticle vandute in 2017. Conform statisticilor interne, vinul cel mai vandut a fost Rose Pinot Noir, urmat Sauvignon Blanc din gama premium si Fresh (Sauvignon Blanc, Muscat Ottonel) din gama young.LILIAC.
Gama de vinuri a Cramei LILIAC este destinata indeosebi industriei HoReCa, insemnand 80% din volumul vandut, si in prezent este listata in peste 700 de restaurante, atat din Bucuresti, cat si in alte orase din tara: Cluj, Timisoara, Oradea, Brasov, Sibiu, Constanta, Iasi si altele. Restul de 10% din volumul total de sticle vandute se distribuie prin reteaua de retail IKA (International Key Account) si cel de retail traditional (magazine specializate).
Infiintata in anul 2010, amb Wine Company a finalizat procesul de dezvoltare a Cramei LILIAC in 2015, cumuland o investitie totala de 10 milioane de euro.
amb Wine Company exporta 10% din totalul productiei in tari precum Austria, Danemarca, Elvetia, Germania, Marea Britanie, Luxemburg, Cehia, Polonia, iar de anul acesta si in Belgia. Compania estimeaza cresterea acestui procent cu inca 20% pana la finalul anului 2017.
amb Wine Company este parte din concernul austriac amb Holding. Cu un portofoliu impresionant in domenii precum constructii si imobiliare, amb Holding este dedicat dezvoltarii durabile. Pe langa fascinantul proiect al vinurilor Liliac, amb Holding se concentreaza si pe alte arii de investitii cum ar fi agricultura si silvicultura.
Cmentariile sunt închise