Dan Isai imprumuta 1,2 milioane de euro pentru dezvoltarea retelei de restaurante Pep&Pepper
Obiectiv: 30 de restaurante pana la finalul lui 2018
Brandul Pep & Pepper, prezent in Bucuresti cu patru restaurante, vizeaza extinderea la nivel national, sustinuta atat de aportul propriu al investitorilor, cat si de un credit de 1,2 milioane de euro oferit de Banca Transilvania.
Obiectivul pe termen scurt are in vedere atingerea unui numar de 30 de unitati in 2018, prin investitii directe si prin deschiderea posibilitatilor de francizare.
Deocamdata, brandul este prezent in patru centre comerciale din Bucuresti – AFI Palace Cotroceni, Baneasa Shopping City, Parklake Shopping Center si Promenada Mall. Potrivit investitorilor, acestora li se vor adauga alte 11 locatii proprii, in Bucuresti, Constanta, Cluj, Timisoara si Iasi, iar restul vor fi deschise in regim de franciza.
„Cele 4 restaurante din Bucuresti, aflate in spatii premium, sunt o baza solida pe care sa construim reteaua noastra nationala. Am pornit aceasta afacere in capitala pentru ca avem aici o piata exigenta, in care Pep & Pepper a surprins prin mancare de calitate servita rapid unui public dinamic, aflat mereu in miscare. Credem ca foarte multe orase medii au deja nevoie de o oferta similara, care nu exista insa pe piata, chiar si orasele care nu au deocamdata un mare centru comercial”, spune Dan Isai, cofondatorul Pep&Pepper.
Francizele Pep&Pepper vor trebui sa respecte aceleasi conditii stricte legate de calitatea meniului si timpii de servire. Meniul restaurantelor are la baza preparate din cel mai fraged piept de pui, lasat la marinat timp de 12 ore si pregatit de bucatari dupa o reteta secreta ce contine 14 condimente, precum si carnea de vita. Pastele servite in restaurante sunt, de asemenea, o productie proprie, folosind doar oua si ingrediente naturale precum faina din gris de grau, sarea si uleiul de masline. Toate acestea sunt gandite pentru ca, in timpul limitat disponibil pentru pranz, fiecare client sa aiba parte de o masa nu doar delicioasa, ci variata si echilibrata, potrivita stilului de viata activ al tinerilor din mediul urban.
In urmatorii 5 ani, Pep & Pepper urmareste sa ajunga la cel putin 70 de unitati deschise in Romania, dar si in tarile invecinate.
Dan Isai mai detine Salad Box, retea ce a ajuns la 50 de locatii pe piata romaneasca si s-a lansat si in strainatate de ceva timp, precum si Narcoffee Roasters, retea de cafenele lansata la Cluj‑Napoca la finalul anului trecut si care se pregateste de intrarea pe piata din Bucuresti in 2017.
Cmentariile sunt închise