Dani Caramihai – co-proprietar Fratelli Grup
Care au fost cele mai mari provocări ale lui 2018?
Anul 2018 a adus nenumărate provocări, a fost un an de creștere și maturizare a brand-ului Fratelli. Fie că vorbim despre recrearea primului Biutiful, din Centrul Vechi, în Timpuri Noi, sau de oportunitatea de operare a celor mai mari festivaluri din România, cu toate ne-au confirmat poziția de operator premium pe piață, cât și faptul că Fratelli Grup este un brand de încredere.
Care au fost cele mai mari realizări din 2018?
Cele mai mari satisfacții vin din atingerea țelurilor aparent de neatins. Astfel, 2018 a fost despre extindere. Dacă în urmă cu câțiva ani deveneam operatorul premium al festivalului Untold, anul acesta suntem responsabili de zonele premium ale Electric Castle, SummerWell, Bucharest Street Food Carnival, dar și ale altor festivaluri mai mici, locale. Am deschis către public Portobello, la care până acum ceva timp accesul se realiza doar pe bază de invitație. Adică un eveniment pentru cunoscuți si prieteni. Cererea era atât de mare, încât am decis că oricine dorește poate primi brățara de acces, în limita locurilor disponibile. Se pare însă că cele 1.500-2.000 de brățări per eveniment sunt insuficiente, ceea ce ne trimite către o nouă provocare pentru 2019.
Care vor fi cele mai mari provocări în 2019?
Cea mai mare provocare, din fiecare an, nu doar 2019, este să ne păstrăm standardele ridicate și să profităm de orice oportunitate pentru a le depăși. În acest context, anul 2019 aduce un Fratelli reinventat, dar și peste 2.000 mp de operat. Pe lângă faptul că ne aflăm într-o zonă în care nu am mai operat până acum, zona de sud a Bucureștiului, mai exact Timpuri Noi, aici ființează două branduri total diferite – Biutiful și Carnivale Food Market. De la tipuri de operare (bucătărie, servire, concierge, etc), până la modul de comunicare, totul este diferit la aceste două sub-branduri. Singurul lucru comun – noi, care trebuie să gestionăm perfect două categorii diferite Horeca.
Care vor fi cele mai mari oportunități în 2019?
Totodată, de-a lungul anilor trecuți a existat un interes crescut în țară de a franciza brandul Biutiful. Așadar, începând de anul acesta, de atmosfera Biutiful se vor bucura mai multe orașe, nu doar Bucureștiul sau Mamaia. În continuare, gestionarea zonei premium a festivalurilor mari din Romania ne ajută să fim mai aproape de clienții noștri, dar și să devenim cunoscuți la scară mai largă ca un brand conștient, performant și care astfel cizelează și îmbunătățește percepția consumatorilor față de serviciile Horeca.
Care este cel mai important obiectiv personal de business pentru noul an?
Principalul obiectiv este de a reinventa cluburile Fratelli. În ultimii ani, Fratelli Grup a crescut prin locațiile de zi și seară: Fratellini, Biutiful, Uanderful. Tendința consumatorului este acum de a alege spații mai mici, de a comunica mai mult decât de a dansa sau a asculta muzică la intensitate crescută, de a se bucura de experiențe neașteptate și chiar personalizate. Campania Fratelli THE END derulată în toamna 2018 a spus un respectuos “la revedere” clienților săi, un “la revedere” de la tot ce știam că este clubul Fratelli. Astfel am setat 10 nopți care prezentau tematici celebre din istoria clubului, împreună cu promisiunea că orice sfârșit are întotdeauna un nou început.
Înapoi la articolul principal: Manageri Horeca de top: provocările și oportunitățile pentru 2019 vs 2018
Cmentariile sunt închise