Danone introduce pe piata o serie limitata de iaurturi simple, intr-un ambalaj de sticla similar celui lansat acum 100 de ani
Danone Romania a lansat recent pe piata o serie limitata de iaurturi simple, in ambalaj de sticla, care reproduce in intregime ambalajul original lansat de companie cu 100 de ani in urma. De asemenea, compania a realizat o noua gama de produse ale marcii Danone – iaurturi de baut cu fructe si a creat o noua reteta pentru gama Danone Delicios. Pe langa aceste noutati, intreaga gama de produse traditionale este disponibila acum pe piata intr-un nou ambalaj dominat de alb, „cu un design menit sa atraga atentia asupra lucrurilor simple si bune si sa sublinieze calitatea ingredientelor si beneficiile iaurturilor”.
“Lumea se schimba, modul in care privim nutritia se schimba. Si noi ne adaptam acestor transformari pentru fi alaturi de consumatorii nostri. Am preferat ca aceasta schimbare sa vorbeasca despre alegerile simple, bune si care ne fac si bine. Sub mesajul “Redescoperim ce este bun”, pledam pentru esenta produselor marcii Danone: simplitatea ingredientelor si gustul bun. Iaurtul, prin natura lui, este un produs simplu, obtinut din lapte si fermenti, asa cum este si Danone Natural, reteta introdusa pe piata in urma cu patru ani, al carui rol pozitiv pentru sanatate a convins din ce in ce mai multa lume sa transforme consumarea lui intr-un obicei zilnic. “Observam o apetenta crescuta a romanilor pentru iaurturi si o diversificare a optiunilor lor. Chiar daca la consum suntem sub media europeana, cu aproximativ 6 kg de iaurt per capita, fata de 20 kg in Bulgaria sau 14 kg in Polonia, suntem martorii unei preocupari in crestere pentru imbunatatirea nutritiei si calitatea produselor, asistand la cea mai mare rata de crestere din Europa a consumului de iaur”, a declarat Natalia Gelstein, Manager General Danone Romania si Bulgaria.
Piata iaurturilor a inregistrat o crestere cu 9,8% in 2017 fata de 2016, conform Nielsen Retail Audit.
Danone Romania este lider de piata pe segmentul iaurturi. Compania are in portofoliu zeci de sortimente de produse, realizate in majoritate in fabrica din Bucuresti, cu lapte colectat de la fermierii romani. Fabrica Danone din Bucuresti a produs local primele iaurturi in mai 1999.
Cmentariile sunt închise