Dialogue Social Bar, un nou concept in portofoliul lui Radu Savopol, fondatorul 5 to go

Noul concept va fi multiplicat si in sistem de franciza

Radu Savopol, creatorul lantului de cafenele 5 To Go si proprietar al pub-urilor Old Nick din Sinaia si Bucuresti, isi continua drumul antreprenorial in Horeca pregatind lansarea unui nou concept: Dialogue Social Bar.

Principalele motive ce au stat la baza deciziei sale de a crea acest nou concept au in prim plan shimbarile din acest segment de piata dinamic, necesitatea adaptarii la cerintele si nevoile consumatorilor, dar si propria viziune asupra directiei in care va evolua piata Horeca.

“Dialogue este un concept simplu, adaptat tendintelor actuale ale pietei si care vine cu un suflu nou in portofoliul meu. Este un concept de social bar si coworking place, un spatiu in care te simti ca acasa si poti sa iti aranjezi intalnirile cu partenerii de afaceri sau prietenii”, a declarat Radu Savopol pentru Horeca Insight.

 

Dialogue Social Bar are o suprafata de de 110 mp si este situat la parterul unui bussines center din Piata Rossetti. Potrivit lui Radu, este prima locatie sub acest brand, conceptul urmand sa fie multiplicat atat in operare directa cat si in sistem de franciza.

“Conceptul are un design modern, fresh, imbinat cu arhitectura neo-brancoveneasca a spatiului in care este amplasat. Am readus la „lumina” un mozaic superb, ce era acoperit si nu era pus in valoare, am folosit culori neutre si am venit cu accente de culoare in mobiler si decoratiuni. Meniul va fi simplu, atat in zona de coffee, drink, cat si pe food. Imi doresc un meniu pe care clientul sa il simta ca fiind ceva simplu, nu foarte sofisticat, dar foarte sanatos si gustos. Preturile vor fi pozitionate in zona medie pentru Bucuresti. Pentru meniul de food vom merge intr-un parteneriat cu cei de la Fru Fru, in zona cafelei vom veni cu cafea de origini, iar pentru wine & spirits vom merge in parteneriat cu Pernod Ricard. De asemenea, Red Bull este un partener traditional pentru noi, ca si Ursus Romania, care este alaturi de acest concept prin brandul Grolsh. In ceea ce priveste targetul de clienti, ne adresam in special segmentului de varsta 18 – 45 de ani, oameni care iubesc conceptele din zona social si coworking”, ne-a precizat Radu Savopol.

Spatiul este conceput si pentru evenimente corporate, lansari de produse si work-shopuri si se va deschide official in jurul datei de 15 mai 2017.

Radu Savopol a lansat brandul 5 to go in 2015, iar in prezent lantul numara 43 de cafenele active si 7 in curs de amenajare. Planurile pentru anul in curs includ continuarea dezvoltarii conceptului 5 to go si semnarea primului contract de franciza pentru Dialogue Social Bar.

“Daca piata imobiliara ramane stabila putem ajunge la 65 – 70 de locatii 5 to go si cateva parteneriate in zona de 5 to go coffee spot. De asemenea, imi doresc ca anul acesta sa reusim sa semnam si primul contract de franciza pentru  Dialogue Social Bar”, ne-a declarat Radu Savopol.

Cmentariile sunt închise