Din poza in farfurie, un nou proiect digital derulat de Coca-Cola

Coca-Cola Romania continua campania Hai Sa Mancam Impreuna cu un proiect digital inovativ, prin care mamele pot afla retetele preferate ale tinerei generatii.

Teodora Rogobete – blogger culinar la Teo’s Kitchen.ro – este ambasadorul campaniei si va dezvalui consumatorilor retetele din spatele preparatelor postate pe Facebook sau Instagram sub hashtagul #HaiSaMancamImpreuna.

“Desi suntem din ce in ce mai prezenti pe mediile digitale, gasim tot mai rar timp pentru a fi in compania celor dragi. Programul zilnic foarte incarcat sau distanta fizica fata de cei dragi sunt motive care ne impiedica sa luam mai des masa in familie. Prin acest proiect, ne dorim sa oferim solutii adaptate acestei realitati, care sa contribuie, in acelasi timp, la o apropiere intre membrii familiei”, declara Miruna Smeureanu, Public Affairs and Communication Manager Romania & Moldova

Proiectul Din poza in farfurie va avea o sectiune dedicata pe blogul www.teoskitchen.ro, unde cititorii pot gasi trei retete noi pe saptamana.

Desfasurata pe tot parcursul acestui an, noua editie a campaniei Hai Sa Mancam Impreuna beneficiaza de un mix de comunicare care include spoturi TV, panouri outdoor, evenimente de PR, proiecte digitale si activari speciale pentru consumatori.

#HaiSaMancamImpreuna a fost prima campanie de Live Twitting dezvoltata in Romania, premiata Golden Drum la categoria Direct Campaigns in anul 2013.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise