„Din Trafic”, noua campanie prin care Ursus Breweries promoveaza asumarea unui comportament corect si preventiv pe drumurile publice

Ursus Breweries, prin platforma DespreAlcool.ro, lanseaza campania lanseaza campania nationala Din Trafic, de promovare a unui comportament corect si preventiv pe drumurile publice. Campania este realizata in parteneriat cu un specialist in siguranta rutiera, Costin Tatuc, ce are o vasta experienta in gestionarea de campanii preventiv-educative in cadrul Politiei Romane, precum si cu alti experti si personalitati invitate, cum sunt Cristi Predoi si Andreea Remetan. Din Trafic include discutii despre importanta regulilor de circulatie si comportamentului ce trebuie avut in trafic de catre pietoni, soferi auto, motociclisti si biciclisti.

Prin intermediul articolelor publicate in sectiunea Din Trafic din platforma DespreAlcool.ro si a video-urilor filmate in „studio-ul” Trafic FM, un spatiu similar unui studio de radio amenajat special doar pentru durata acestei campanii, utilizatorii vor afla informatii relevante, solutii pentru potentiale situatii dificile, sfaturi esentiale despre educatia rutiera, precum si reguli de baza ale sigurantei. Primul episod al campaniei poate fi urmarit aici, iar toate materialele se vor regasi in social media sub hashtagul #DinTrafic.

“Cand toata lumea se grabeste, iar traficul este sufocant, respectarea regulilor de circulatie a ajuns sa fie de multe ori neglijata, si chiar facultativa pentru unii. Ar trebui ca toti participantii la trafic sa fie responsabili pentru ceea ce fac si sa isi asume propriile actiuni, ceea ce se poate realiza printr-o informare corespunzatoare. Prin campania Din Trafic punem la dispozitia tuturor participantilor in trafic o sursa de informatii verificata pentru a adopta un comportament corect si sigur, prin care sa ajunga cu bine la destinatie. Totodata, este o noua oportunitate de a sublinia efectele nedorite pe care le are alcoolul consumat la volan, pe motocicleta, bicicleta sau ca simplu pieton”, a declarat Robert Uzuna, Corporate Affairs Director, Ursus Breweries.

Campania Din Trafic este o continuare a eforturilor Ursus Breweries, derulate prin platforma DespreAlcool.ro, de a transmite soferilor si participantilor in trafic informatii utile, cu ajutorul carora acestia sa poata avea un comportament responsabil. In 2011, compania a lansat aplicatia ZeroLaMie, prin intermediul careia soferii pot afla timpul estimat in care alcoolul se elimina din sange si pot conduce din nou fara probleme. Alte campanii de impact au fost Don’t drink and drive si Don’t drink and walk, prin care Ursus Breweries a promovat zero alcool la volan, respectiv consumul responsabil de alcool in diferite situatii sociale.

Cmentariile sunt închise