Disaronno lanseaza o noua editie limitata, rezultat al colaborarii cu casa de moda Missoni
Brandul Disaronno a lanst recent o noua editie limitata, pentru al cincilea an consecutiv, creata, de aceasta data, in colaborare cu Missoni, faimoasa casa de moda italiana. Sub numele de Disaronno wears Missoni!, sticla are un design special, cu zig zag-ul specific prestigioasei case de moda.
“Suntem incantati ca putem aduce in Romania aceasta editie speciala, remarcabila, ”Disaronno wears Missoni”, fructul colaborarii dintre Disaronno si Missoni, binecunoscuta casa elitista, de moda italiana. Cristalex continua, si in acest an, traditia inceputa acum cinci ani, de a distribui in Romania editiile speciale create de Disaronno, prin colaborari exclusive cu cele mai prestigioase case de moda din Italia”, a declarat Mihai Scortea, marketing manager Cristalex, importatorul si distribuitorul oficial al Disaronno in Romania.
Cu aproape 8 milioane de sticle vandute in intreaga lume, editiile speciale marca Disaronno, reunite sub proiectul ICON, se bucura de un succes incontestabil la nivel mondial, dovada si colaborarile din anii precendenti, cu brandurile Moschino, Versace, Cavalli si Etro si acum, cu prestigioasa casa de moda Missoni. Disaronno doneaza o parte din veniturile ICON organizatiei Natiunilor Unite „Fashion 4 Development”, unul dintre principalii finantatori ai programelor pentru dezvoltarea comertului cu produse textile si combaterea saraciei in Africa.
Sticla Disaronno wears Missoni este deja disponibila in marile retele de retail, precum si in locatiile premium Horeca, in format normal, dar si intr-o prezentare speciala, de pachet cu doua pahare.
Brandul de lichior Disaronno deste distribuit in peste 160 de tari din intreaga lume.In Romania, Disaronno face parte din portofoliul distribuitorului Cristalex.
Cmentariile sunt închise