Doua noi sortimente si o noua campanie Lipton Ice Tea
Lipton Ice Tea lanseaza campania „Mi-e vara”, impreuna cu doua noi sortimente de ice-tea racoritor, in editie speciala: o combinatie fresh de piersica si guava si un amestec special de mango, cocos si lime. Colaborarea cu Antonia continua de-a lungul verii, dupa ce artista a devenit imaginea Lipton in cadrul campaniei educationale „Ce-ai in ceai”. Alaturi de Antonia, Lipton invita fanii sa isi spuna povestile de vara si sa dea curs invitatiilor lansate sub hashtag-ul #mievara. Brandul pregateste o serie de surprize ce vor fi anuntate, pe parcursul celor trei luni de vara, pe pagina de Facebook Lipton Ice Tea.
“Cand spui „Mi-e vara”, spui ca ti-e pofta de aventuri noi, de zile lungi si insorite, in care te racoresti, te reincarci constant cu energie si o iei mereu de la capat. Asa vedem noi vara care a inceput, iar fanilor Lipton le-am pregatit surprize la tot pasul si multe experiente cu gust. Antonia va fi alaturi de noi pe tot parcursul verii, fanii vor avea sansa sa o cunoasca si sa interactioneze cu ea. De asemenea, pentru ca vrem ca vara aceasta sa aiba un gust special, am lansat doua noi sortimente delicioase, care aduc acelasi efect racoritor si toate beneficiile ice-tea-ului”, spune Dana Iordache, Regional Marketing Manager Lipton.
Carmen.ionescu@modernbuyer.ro
Cmentariile sunt închise