FAST SHOP – noua rețea de vending snacks by 5 to go
5 to go își extinde orizonturile de business odată cu preluarea unei mini-rețele de vending snacks, pe care o va dezvolta sub brandul FAST SHOP by 5 to go. Aceasta va fi disponibilă în toate orașele în care partenerii de franciză sunt interesați să investească într-un sistem rapid, simplu și la îndemână de vânzare a produselor sub marca 5 to go, disponibil 24/24 ore pentru clienții lor.
Cu o investiție inițială de 50.000 de euro, 5 to go a ales această soluție de proximitate ca răspuns la nevoia francizaților care activează în spații mai puțin convenabile comerțului, precum spitale, birouri, gări, aeroporturi și nu numai, de a avea acces la produse într-un interval orar extins. În prezent există 5 locații operaționale, dar se preconizează o evoluție accelerată, care s-ar putea traduce printr-un număr de 500 de puncte de vânzare FAST SHOP amplasate în întreaga țară în următorii 3 ani.
„FAST SHOP by 5 to go reprezintă, în primul rând, o consolidare a parteneriatului cu actualii francizați, care au sesizat cererea în creștere pentru această categorie de produse și au ales să valorifice oportunitatea de a le face disponibile clienților prin intermediul automatelor, în regiuni în care prezența unei locații clasice 5 to go ar fi dificilă. Ne dorim să dezvoltăm împreună cu ei noi direcții de business, iar segmentul vending, complementar unei cafenele, implică resurse reduse și prezintă un potențial imens“, spune Lucian Bădilă, cofondator 5 to go.
„La nivel global, piața automatelor se află în plină expansiune, în condițiile în care timpul este o resursă limitată și prețioasă pentru consumatori. Pe măsură ce evoluează piața, aceste vending machines sunt nu doar din ce în ce mai populare, ci și din ce în ce mai performante, ușor de folosit și adaptate nevoilor clienților, care la rândul lor au așteptări mai mari, își doresc acces facil la produse variate și de calitate oriunde, oricând – și este exact ceea ce oferim prin lansarea FAST SHOP by 5 to go. Chiar dacă aparatele nu prepară cafea caldă, compensează prin oferta variată de produse ready to drink pe bază de cafea și nu numai“, completează Radu Savopol, cofondator 5 to go.
Sistemul este unul de dimensiuni mari, cu peste 60 de linii de servire, care pot oferi tot atâtea sortimente diferite de produse, dacă se dorește. Francizații își vor dezvolta propria rețea de vending în zona lor, brandul 5 to go asigurând prezența produselor și obținerea finanțării pentru achiziționarea aparatelor de vending în sistem de leasing. Aparatele sunt de ultimă generație, dispun de temperatură controlată și de un sistem ultramodern de raportare și gestiune a produselor.
Sortimentele sub marca 5 to go disponibile sunt produsele din gama RTD pe bază de cafea, cu 4 arome – Latte Macchiato, Espresso Macchiato, Cappucino Macchiato și Irish Cappucino, Italian Sparkling Espresso, This is frappe, gama de capsule compatibile Nespresso – Esclusivo, Colombia L’esperienza, Urban Crema, gama de cookies organici, Salted Pretzels, dar și băuturi răcoritoare și alte produse partenere.
5 to go a luat naștere în 2015, iar în prezent se apropie de pragul de 500 de unități, fiind cel mai mare lanț de cafenele din Europa de Est, dar și cea mai accesată franciză din România. Radu Savopol și Lucian Bădilă sunt fondatorii 5 to go, cei care au adus pe piața HoReCa din România conceptul inovator de preț unic pentru toate produsele comercializate. Lanțul de cafenele oferă consumatorilor un spațiu cald și prietenos, unde cafeaua este actorul principal. Cafeaua folosită este una cu o aromă intensă, corpolentă, cremoasă, ce se constituie într-un amestec unic, creat special pentru lanțul de cafenele 5 to go. De asemenea, brandul 5 to go s-a extins și în retail cu o gamă de produse dedicată ce cuprinde caspule de cafea, cafea la IBRIK, apă cu vitamine VIWA by 5 to go, sirop cafea, cookies organici și multe alte produse în dezvoltare.
Cmentariile sunt închise