Flavours investește 600.000 de euro în primul său restaurant din cadrul unei școli
Grupul Flavours anunță deschiderea, în „Transylvania College”, a primului restaurant Stradale Carnivale amplasat într-o școală din Cluj-Napoca, marcând astfel debutul parteneriatului său cu una dintre cele mai prestigioase instituții de învățământ din România. Alături de „Transylvania College”, grupul Flavours a investit 600.000 de euro în preluarea și echiparea la standarde premium a noii locații, un proiect ambițios care se înscrie în strategia Flavours pe termen lung, de a crește și consolida prezența Stradale Carnivale în școlile din București și Cluj-Napoca.
Prin parteneriatul cu „Transylvania College”, grupul Flavours introduce, în premieră în Cluj-Napoca, o abordare educativă și sănătoasă a meniurilor oferite elevilor în școli, cu scopul de a contribui la dezvoltarea gusturilor culinare ale copiilor, asigurând, în același timp, o experiență gastronomică distractivă, plăcută și echilibrată. La noul Stradale Carnivale din „Transylvania College”, elevii pot alege zilnic dintr-o varietate de feluri de mâncare gătite proaspăt, chiar în bucătăria restaurantului, cu ingrediente de cea mai bună calitate și sub îndrumarea nutriționiștilor. De asemenea, părinții elevilor și profesorii din cadrul „Transylvania College” au acces la toate informațiile privind meniurile zilnice, putând fi mereu la curent cu opțiunile alimentare disponibile pentru copii.
„Mă bucur mult că avem acum și Clujul pe harta locațiilor noastre Stradale Carnivale. Parteneriatul cu ‘Transylvania College’ reprezintă un nou capitol pentru grupul Flavours și are o importanță strategică pentru noi, fiindcă ne aduce mai aproape de obiectivul pe care ni l-am propus, acela de a crește prezența Stradale Carnivale în școlile din România și nu numai”, declară Raluca Țeposu, fondator Flavours Group.
„Stradale Carnivale Cluj reprezintă un proiect extrem de important pentru noi, la realizarea căruia am lucrat cu pasiune mai bine de 6 ani, în colaborare cu partenerii noștri de la ‘Transylvania College’. Astăzi, suntem mândri să le oferim copiilor care trec pragul restaurantului nostru un prânz sănătos și echilibrat. În același timp, pentru că știm că toți părinții își doresc ce este mai bun pentru copiii lor, le oferim certitudinea că suntem atenți la fiecare detaliu al meniurilor, precum și la calitatea ireproșabilă a ingredientelor din farfurii. Prin Bruto Kids și Stradale Carnivale, grupul Flavours reușește să asigure prânzul zilnic pentru peste 1000 de elevi din Cluj – un număr în continuă creștere, deoarece echipele noastre sunt pregătite să devină prima alegere pentru prânz a cât mai multor clujeni”, spune Constantin Covaliu, Managing Partner Flavours Group West.
„Suntem încântați de noul restaurant Stradale Carnivale, care aduce în ‘Transylvania College’ excelență și atenție deosebită în serviciile de cantină și cafenea. Pasiunea și experiența echipei Stradale în a oferi opțiuni variate și sănătoase pentru prânz și gustări ne susține în misiunea noastră: crearea unei comunități care integrează bunăstarea și progresul academic al fiecărui copil. Știm, astfel, că fiecare elev este hrănit cu mâncare sănătoasă și gustoasă, adaptată tuturor preferințelor și cerințelor dietetice. Credem cu tărie în Stradale și în impactul benefic al parteneriatului nostru cu grupul Flavours, pe care îl recomandăm cu căldură oricărei instituții educaționale”, subliniază Ruxandra Maria Mercea, CEO Transylvania College.
În 2025, Flavours Group marchează 10 ani de la deschiderea primului restaurant Stradale și dezvoltarea conceptului Stradale Carnivale, dedicat cateringului inovativ pentru școli private. Stradale Carnivale este deja prezent în 6 școli internaționale, oferind o experiență culinară de calitate elevilor.
Parteneriatul demarat anul acesta cu „Transylvania College” aduce Flavours Group mai aproape de îndeplinirea obiectivelor sale de expansiune strategică pentru perioada 2024-2025, care vizează creșterea și consolidarea prezenței Stradale Carnivale în școlile din București și Cluj. Pentru modernizarea și alinierea locației inițiale la standardele de excelență, design și filozofie de brand ale Stradale Carnivale, grupul Flavours, în colaborare cu Transylvania College, a alocat un buget total de 600.000 de euro.
Pe lângă noul restaurant Stradale Carnivale, grupul Flavours a deschis în cadrul „Transylvania College” și un spațiu destinat organizării de evenimente, gestionat integral de echipa Flavours. Cu o atmosferă elegantă, confortabilă și primitoare, „Flavours Hub” este anume conceput pentru a se adapta atât exigențelor clienților corporate, cât și cerințelor clienților privați, fiind ideal pentru organizarea de conferințe, lansări de produse, concerte sau chiar petreceri exclusiviste.
Flavours a luat naștere în 2002, ca o companie de catering care livra mâncare cum nu se mai găsea în România, sub semnătura lui Chef Foa. Și pentru că fiecare livrare era un eveniment în sine și niciun meniu nu semăna cu un altul, s-a dezvoltat firesc și divizia de evenimente tailor-made. Astfel, Flavours a început să livreze o experiență 360° pentru toate simțurile. Flavours are divizii în București și Cluj, iar livrările se pot face în toată țara.
În 2015, a apărut Stradale și, pentru prima oară, prânzul dintr-o clădire de birouri, școală sau instituție publică venea cu o experiență completă – calitate superioară a ingredientelor, gust memorabil, designul unui restaurant de seară și atmosfera unui festival de mâncare. Dintr-un desert iubit în București, Mitzu s-a dezvoltat firesc într-o cafenea unde poți savura o cafea de specialitate, dulciuri și sendvișuri făcute în casă. Stradale si Mitzu sunt poziționate în clădirile de birouri tip A, în București și Cluj, în școli private, dar și în instituții, precum Senatul României.
Bruto este cel mai nou brand al grupului și primul concept à la carte. Creat într-o clădire veche de peste 200 de ani, care adăpostea, pe vremuri, fostele grajduri imperiale, restaurantul se întinde pe două etaje și a păstrat detalii din arhitectura și designul locației.
În cei peste 22 de ani de activitate, Flavours Group a ajuns la peste 6 milioane de clienți prin serviciile oferite de fiecare brand în parte. Flavours Group deține peste 30 de locații în București și Cluj-Napoca.