foodpanda anunță măsuri de prevenție împotriva Coronavirus

foodpanda.ro, cea mai mare platformă de comenzi mâncare din România, anunță că a dispus o serie de măsuri de siguranță și a formulat recomandări de prevenție împotriva noului virus 2019-nCoV, cunoscut drept Coronavirus, atât în atenția clienților aplicației, cât și a livratorilor sau restaurantelor partenere.

În contextul noilor evenimente legate de evoluția situației de Coronavirus în România, foodpanda își încurajează utilizatorii să aleagă plata cu cardul în locul numerarului.

În ceea ce privește livratorii, foodpanda le solicită să se spele pe mâini în mod regulat și le va oferi tuturor geluri de dezinfectare pentru a putea să se igienizeze cât mai des pe mâini. În plus, foodpanda oferă o procedură clară de igienizare zilnică pentru gențile livratorilor. Compania anunță că va bloca zonele de carantină precum spitalele de boli infecțioase sau, dacă va fi cazul, alte zone clar delimitate de către autorități ce se află în aria de livrare, pentru ca livratorii să nu fie expuși la niciun fel de risc de îmbolnăvire. În această perioadă, foodpanda va păstra în permanență active canalele de comunicare cu livratorii pentru a afla dacă există cazuri de persoane suspecte sau contaminate cu coronavirus.

În cazul restaurantelor partenere, compania va pune la dispoziția acestora un set special de reguli de bune practici cu privire la modul în care ar trebui să își păstreze igiena în pregătirea comenzilor. Totodată, le recomandă acestora să predea comanda doar dacă livratorul are asupra sa geanta specială pentru transport și să sigileze comenzile. foodpanda va notifica partenerii să anunțe de urgență reprezentanții companiei dacă observă cazuri de persoane suspecte sau confirmate cu coronavirus.

„În desfășurarea noilor evenimente internaționale, care din nefericire sunt prezente și în România, am luat o serie de măsuri de prevenție suplimentare împotriva noului virus, care vizează siguranța clienților noștri, a livratorilor și a restaurantelor partenere. Comunicăm activ în permanență cu livratorii și partenerii cu privire la normele de igienă pe care trebuie să le respecte, atât în livrarea, cât și în ambalarea preparatelor, dar și în cazul în care află de existența unor cazuri de persoane suspecte de îmbolnăvire. Urmărim îndeaproape evoluția acestei situații la nivel național și suntem deschiși să colaborăm cu autoritățile reglementate”, a declarat Andreea Petrișor, Managing Director foodpanda România.

foodpanda.ro, parte a grupului Delivery Hero, este cea mai mare platformă online de comenzi de mâncare din România, colaborând, în prezent, cu peste 2100 de restaurante din București, Cluj-Napoca, Timișoara, Iași, Brașov, Constanța, Arad, Ploiești, Oradea, Galați, Craiova, Sibiu, Pitești, Târgu Mureș, Baia Mare, Bacău, Buzău, Brăila si Suceava.

Cmentariile sunt închise