Forumuri de comunicare pentru clientii profesionisti din Horeca, la METRO Expo 2015

METRO Cash&Carry a lansat, in cadrul editiei METRO Expo 2015, forumurile de comunicare, cu scopul de a pune in valoare  consultanta si sprijinul oferit clientilor profesionisti. Acestea au rolul de a aduce in atentia vizitatorilor cele mai noi subiecte si teme de discutie din zona comertului si de a prezenta solutii si programe ce pot fi utilizate pentru dezvoltarea si extinderea afacerilor din acest domeniu. De la teme din zona eficientizarii afacerilor, promovarii online si pana la atragerea de investitii si relatia cu clientii, forumurile vor reprezenta un punct de interes si interactiune pentru participanti. Sesiunile de discutii din cadrul forumurilor vor fi sustinute atat de consultanti specializati ai METRO Cash&Carry Romania, cat si de consultanti ai principalilor parteneri de afaceri ai companiei.

Gilles Roudy_MD MCCR_conferinta de presa METROExpo 2015_1Profesionistii din  segmentul HoReCa vor avea ocazia sa intre in contact cu cele mai noi programe de specializare a personalului din acest domeniu, reunite sub umbrela proiectului de succes Centrul de Pregatire in Gastronomie. Astfel, vizitatorii vor putea asista la demonstratii culinare ale unor bucatari celebri precum Horia Virlan, Antonio Pisaniello sau Nicolai Tand, alaturi de Silvia Ailincai, Executive Chef Centrul de Pregatire in Gastronomie, precum si la sesiuni introductive in arta somelierilor si barista. Unic in Romania prin conceptul propus, Centrul de Pregatire in Gastronomie reprezinta o sursa permanenta de cunostinte si training pentru profesionistii din domeniu.

In intervalul 30 septembrie – 3 octombrie, METRO Cash&Carry Romania transforma Pavilionul Central de la Romexpo in punctul de interes pentru toti partenerii si clientii sai din Romania. In cadrul METRO Expo vor fi prezentate solutiile si programele dezvoltate de companie pentru sustinerea tuturor profesionistilor din domeniile comertului traditional, HoReCa, servicii, companii si institutii, precum si propunerile si ofertele partenerilor METRO.

“METRO Expo este un moment de referinta pentru noi si pentru partenerii nostri. Pozitionat in jurul conceptului „impreuna”, evenimentul reafirma sustinerea METRO pentru antreprenori si pentru initiativele si planurile lor de viitor in Romania. De asemenea, METRO ramane, in continuare, dedicat strategiei sale de a dezvolta o comunitate de business care sa genereze valoare adaugata printr-un permanent proces de inovare. Vom implini in curand 20 de ani de prezenta in Romania si ne dorim sa fim in continuare un partener de incredere pentru toti clientii nostri profesionisti si nevoile lor”, a declarat Gilles Roudy, Director General METRO Cash&Carry Romania.

Desfasurat pe perioada a patru zile, METRO Expo este un eveniment de anvergura ce acopera o suprafata totala de 12.000 metri patrati. In cadrul evenimentului sunt asteptati sa participe peste 40.000 vizitatori. La eveniment vor putea fi vizitate standurile a peste 260 parteneri, recunoscuti pentru calitatea serviciilor si produselor oferite, precum si zonele dedicate programelor strategice ale METRO si cele dedicate demonstratiilor culinare.

Carmen.ionescu@modernbuyer.ro

Cmentariile sunt închise