Franciza „Coffee 2 Go” a lansat blendul propriu de cafea
Lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” a lansat blendul propriu de cafea spre vânzare destinat segmentului office, astfel încât consumatorii își pot prepara cafeaua preferată la birou, dacă nu există un „Coffee 2 Go” în proximitate.
„Coffee 2 Go” folosește același blend de cafea în toate locațiile, iar la solicitarea consumatorilor a creat și varianta pentru segmentul office, disponibilă în varianta de 1 kilogram, urmând ca la începutul lui 2020 să existe și varianta de 200 grame, atât pentru blendul propriu, cât și pentru câteva origini destinată, în special, consumului casnic.
„Blendul propriu de cafea, spre deosebire de cafeaua „single origin”, este un mix de trei origini, 100% Arabica, atent selecționate pentru a se potrivi atât echipamentelor din dotare, cât și pentru a oferi consumatorilor o experiență unică. Prăjirea medium-light păstrează gustul ușor amar al cafelei, împletindu-l însă cu aciditatea medie a originilor selecționate,” a spus Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.
Periodic, în meniul Francizei „Coffee 2 Go” sunt introduse noi produse specifice perioadei sau pentru a menține curiozitatea consumatorilor, astfel încât să descopere noi băuturi, dar și pentru a atrage consumatori cu preferințe deosebite. Băuturile create pentru sezonul rece sunt băuturile cu lapte de migdale sau lapte de soia – Matcha Latte, un energizant natural fără a conține cofeină; Almond Fantasy Latte – dedicat celor care preferă o bautură pe bază de cafea, dar în care gustul de migdale este preponderent; Ciocolata Caldă Vegană care devine din ce în ce mai căutată în sezonul rece. O altă băutură ce va fi introdusă în meniul „Coffee 2 Go” este Bullet Proof Coffee, dupa rețeta inventată de un autor american, pasionat de un stil de viață sănătos. Acest tip de băutură este preparată pe bază de cafea, dar cu un adaos de grăsimi sanătoase, fiind preferată de consumatorii care urmează o dietă keto.
„Băuturile cu lapte Alpro sunt dedicate consumatorilor care fie aleg în mod general o alimentație vegană, fie în această perioadă țin post. Desigur, aceste produse vor fi consumate și de cei care aleg laptele vegetal ca o alternativă mai sanătoasă, mai gustoasă,” declară Vlad Timaru – cofondator „Coffee 2 Go”.
Franciza „Coffee 2 Go” se remarcă prin versatilitatea meniului și atenției acordată consumatorilor, chiar nișelor de consumatori pentru care creează băuturi și listează produse în meniu, în funcție de stilul de viață al acestora. Până în prezent, lanțul de cafenele „Coffee 2 Go” a deschis 40 de locații la nivel național, anul acesta semnând contracte în orașe precum Târgoviște, Alba Iulia, Craiova, Timișoara, Buzău și Sibiu, estimând o cifră de afaceri globală de 1,5 mil. euro pentru 2019.
Cmentariile sunt închise