Franciza DAbo lansează DAbo Grill, un lanț nou de restaurante.
DAbo lansează DAbo Grill, un lanț nou de restaurante cu specific barbeque. Franciza a deschis deja primul local DAbo Grill în Sibiu, lângă muzeul Brukenthal, și mai are în plan să deschidă încă 7 restaurante până la finalul anului 2020. Produsele DAbo Grill sunt disponibile, în acest moment, exclusiv prin delivery și takeaway.
După o perioadă în care principalul obiectiv a fost reorganizarea afacerii, astfel încât aceasta să poată rezista în fața crizei pandemice, franciza DAbo lucrează acum la extinderea business-ului, lansând un nou lanț de restaurante – DAbo Grill.
“În aceste aproape 3 luni am căutat în mod constant soluții pentru a ne adapta business-ul la noua normalitate, astfel încât să ne continuăm activitatea în condiții de maximă siguranță atât pentru clienții, cât și pentru angajații noștri. Considerăm că acum este momentul să ne adunăm, să revenim cu forțe proaspete și să ne îndreptăm atenția spre dezvoltarea afacerii și crearea de noi opțiuni de mâncare sănătoasă pentru consumatorii care ne vor putea trece în curând pragul. Iar DAbo Grill exact asta face: oferă produse DAbo într-o variantă și mai sănătoasă decât până acum, toate preparatele fiind pregătite pe grătar, din ingrediente de calitate. DAbo Grill este varianta premium a DAbo Doner și un concept 100% românesc. Tocmai de aceea, meniul are la bază produsele cele mai consumate de români la grătar: carne de pui, carne de porc, mici sau cârnați, toate realizate la grătar și servite în chifla DAbo”, explică Dan Paștiu, fondatorul DAbo International.
DAbo Grill va funcționa în sistem de franciză, la fel ca și DAbo Doner. Până la finalul anului 2020, planurile pentru DAbo Grill includ deschiderea a 8 unități la nivel național.
“Abia am lansat restaurantul din Sibiu și deja avem 5 cereri de franciză pentru DAbo Grill. Chiar și într-o perioadă grea, antreprenorii sunt în continuare la fel de interesați de franciza DAbo și purtăm discuții constante pentru deschiderea de noi restaurante, iar acest lucru nu poate decât să ne bucure”, adaugă Dan Paștiu.
Taxa de franciză pentru DAbo Grill va costa 10.000 de euro, la care se vor adăuga redevența de exploatare lunară, în valoare de 2.5% + T.V.A din totalul încasărilor și redevența de publicitate în cuantum de 2%.
Investiția totală necesară pentru deschiderea unui restaurant DAbo Grill se va situa în jurul sumei de 100.000 euro, aceeași sumă necesară și pentru deschiderea unui restaurant DAbo Doner. Singura diferență dintre cele două se va observa la nivelul echipamentului utilizat, în cazul DAbo Grill aparatele pentru rotisat fiind înlocuite cu grill-uri.
DAbo se va împărți în două direcții distincte și independente una de cealaltă: DAbo Grill – care va pune la dispoziția clienților preparate cu specific barbeque, ce au la bază produsele cele mai consumate de români la grătar și DAbo Doner – care va cuprinde preparatele clasice, pe care clienții DAbo le cunosc deja și le consumă de mai bine de 7 ani. Franciza merge mai departe și cu expansiunea DAbo Doner conform planurilor de la începutul anului 2020, mai exact 20 de noi unități – 15 în România și cinci peste graniță.
“E drept că nimeni nu se aștepta la această criză, am fost nevoiți să ne resetam planurile de business, însă ne dorim să susținem în continuare și deschiderea celor 20 de restaurant DAbo Doner, atât prin eforturi proprii, cât și bazându-ne pe partenerii noștri, care vor să investească în povestea DAbo”, a încheiat Dan Paștiu.
Franciza DAbo, fondată de sibianul Dan Paștiu în 2013, numără în prezent 50 de unități deschise, care au în spate 30 de parteneri francizați. DAbo s-a extins rapid la nivel naţional, astfel că, în 2018, cifra de afaceri a întregului lanţ de restaurante a atins la 17 milioane de euro, iar în 2019 a ajuns la 22 milioane de euro.
Principiul care stă la baza activității DAbo este prepararea produselor la fața locului, venind cu o alternativă sănătoasă, nutritivă și, în același timp, gustoasă, la clasica “shaorma cu de toate” sau chiar la kebap. Cu un concept diferit de clasicul fast-food, DAbo a început să capete popularitate şi să câștige încrederea clienţilor săi, extinzându-şi activitatea într-un interval foarte scurt în multe oraşe importante din ţară.
Cmentariile sunt închise